Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@08:02:19 GMT

دو زخمی در تصادف کامیون ها

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۳۶۲

دو زخمی در تصادف کامیون ها

خبرگزاری میزان- برخورد شدید دو کامیون کمپرسی و تریلی با یکدیگر جاده خاوران منجربه مصدومیت سرنشین و راننده‌ی تریلی شد. تاریخ انتشار: 11:00 - 01 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۷۶۴

خبرگزاری میزان - رانندگان خودرو‌های عبوری در جاده‌ی خاوران پس از دیدن صحنه‌ی تصادف و همچنین مسدود شدن جاده، سراسیمه برای درخواست کمک با سامانه‌ی تلفنی آتش نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی این سازمان ساعت ۱:۱۵ دقیقه بعداز نیمه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۲۱ به همراه تیم نجات ۱۵ را به جاده‌ی خاوران، روبروی مرکز تعویض پلاک خودرو اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدرعلی بهرامی فرمانده‌ی آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک دستگاه کامیون تریلی در مسیر شرق به غرب جاده خاوران به دلیل نقص فنی در کنار جاده متوقف شده بود که ناگهان یک دستگاه کامیون کمپرسی از راه رسید و به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد کرد.
وی با اشاره بروز خسارات سنگین به هر دو کامیون و نیز مصدوم شدن هر دو سرنشین تریلی، اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن کردن محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده‌ی ترافیکی در اطراف صحنه‌ی تصادف، مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان شدند.

بیشتر بخوانید: دعوا بر سر بی ادبی/ فرد شرور دستگیر شد


این فرمانده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: هر دو مصدوم این حادثه بلافاصله با کمک آتش نشانان پس از حضور عوامل اورژانس در محل تصادف، با احتیاط و به وسیله برانکارد به آمبولانس منتقل شده و به سرعت به بیمارستان انتقال یافتند.
بهرامی افزود: پس از حضور عوامل راهور منطقه و انتقال خودرو‌های حادثه دیده به حاشیه‌ی امن جاده، نیرو‌های آتش نشانی به منظور جلوگیری از تصادفات بعدی، سطح جاده را از گازوئیل ریخته شده از کامیون ها، پاکسازی کرده و سپس مسیر عبور خودرو‌ها را با همکاری پلیس راهور منطقه باز کردند.
وی در خاتمه ابراز داشت: علت اصلی بروز این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی گفت: شامگاه دوشنبه 3 اردیبهشت‌، ساعت 23:22 آتش‌سوزی آپارتمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه 18 نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی