Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد کاکاوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرستان متاسفانه هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و نیز تعداد افراد بستری شده  افزوده می شود.

وی تاکید کرد: ویروس برخلاف تصوری که مردم عامه فکر می‌کنند ضعیف شده اصلاً ضعیف نشده و با قدرت مبتلا می‌کند و حتی مرگ‌ و میر نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: عمده علت افزایش ویروس در بروجرد از سر گیری زندگی عادی، عدم توجه به نکات بهداشتی تاکید شده، بی توجهی به شعار در خانه بمانیم و عدم رعایت فاصله اجتماعی که قرار بود هوشمندانه باشد.

کاکاوند اضافه کرد: قرار بود ما این بیماری را با رعایت فاصله اجتماعی کنترل کنیم ولی رعایت نمی‌شود و همچنان بسیاری از مراسم ها و آیین های ختم و تشییع‌جنازه برگزار و مردم به راحتی در بازار تردد دارند.

وی ادامه داد: خیلی از خروج های مردم از خانه به سمت خیابان غیرضروری است که باید برای رعایت حال خود، نجات جان سالمندان خود و کسانی‌که بیماری زمینه‌ای دارند فقط برای کارهای ضروری در محل های عمومی تردد کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه نمی‌دانیم چه زمانی این بیماری تمام می‌شود، افزود: شبکه بهداشت و درمان بروجرد با تمام توان خود پای کار ایستاده است.

کاکاوند ادامه داد: عدم ارائه آمار تعداد مبتلایان به کرونا به معنی آن نیست که مبتلا نداشته و ویروس کنترل شده  بلکه در حال مدیریت این ویروس هستیم و هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم که آن را کنترل کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهارداشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی همچنان مورد تاکید است و حضور در تجمعات، مراسم ختم و عروسی و همچنین مکان های پر ازدحام می تواند خطر شیوع و انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهد.

کاکاوند اضافه کرد: ادارات باید برای مراجعه کنندگان برنامه ریزی لازم را داشته باشند به گونه ای که ازدحامی ایجاد نشود و مراجعه کنندگان با رعایت فاصله اجتماعی خدمات را دریافت کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان بروجرد رعایت فاصله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب