Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم هندبال بانوان باشگاه همچون سایر تیمهای بانوان درفصل گذشته در دقیقه نود بسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در مصاحبه با سایت باشگاه در ارتباط با آخرین وضعیت تیم هندبال بانوان گفت: تیم هندبال  بانوان باشگاه همچون سایر تیمهای بانوان درفصل گذشته در دقیقه نود بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میترا چین سری در ادامه بیان داشت:  تغییر و تحولات زیادی نیز در این تیم هم در رده بازیکنان وهم در سطح کادر فنی  اعمال شد.

وی افزود: خانمها قینانی و کوهیان که هردو از بهترین های اصفهان دراین رشته هستند بعنوان سرمربی و مدیر فنی سکاندار هدایت این تیم در فصل گذشته بودندو ترکیب جدید تیم را شکل دادند.ترکیب تیم جدید هندبال بانوان متشکل از بازیکنان جوان وبومی بود و  چون علی رغم انگیزه این بازیکنان نیاز مبرم به بازیکنان حرفه ای نیز احساس می شد، اقدام به کارگیری یک بازیکن از خارج از استان نمودیم.

 وی همچنین افزود:  مشکل اصلی درتیم هندبال این بود که چون این تیم دیر بسته شد،  به طور کلی تعداد بازیکنان کم بود و دایره انتخاب ما نیز محدود بود.  اصولا بازیکنی که تجربه حضور درلیگ را داشته باشد نداشتیم اما حمایتهای همه جانبه باشگاه بویژه پرداخت قراردادها و درایت و کاردانی کادر فنی باعث شد که با همین بضاعت اندک با تمام توان مبارزه کنیم ولیگ را به اتمام برسانیم .

مدیر قهرمانی بانوان تصریح نمود: هنگامی که من عهده دار مسئولیت مدیریت قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن شدم، تیم هندبال بانوان در رتبه پنجم وششم بود و یکسری از تیمها هم درادامه لیگ از دور رقابتها کناره گرفته بودند!

 وی در پایان گفت:  معتقدم  چنانچه فدراسیون نگاه یکسانی به همه تیم ها داشت و بازیکنان ما هم در برخی دیدارها با تمرکز بیشتری بازی می کردند، قطعا با جایگاه بهتری مسابقات را به پایان می رساندیم ؛ مثالهای زیادی می توانم درارتباط با اجحاف هایی که در حق ما شد بزنم، مثلاً در یک دیدار ما تقاضای تغییر زمان بازی را دادیم ولی فدراسیون قبول نکرد ولی در همان هفته بازی تیمهای سپاهان و کازرون به تعویق افتاد و بازی ما انجام شد،در مجموع فدراسیون بازیهای معوقه را پس از اتمام لیگ برگزار کرد، علی رغم اینکه نص قانون این است که بازیهای معوقه قبل از اتمام مسابقات انجام شود! ومتاسفانه این بی توجهی فدراسیون باعث دلسرد شدن  تیم و تاثیر در تصمیم گیری های باشگاه گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن ورزش بانوان قهرمانی بانوان هندبال بانوان بانوان باشگاه تیم هندبال بسته شد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی