Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:34:25 GMT

ستاره دفاعی سپاهان در تیررس پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۹۶۰

ستاره دفاعی سپاهان در تیررس پرسپولیس؟

یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان اصفهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. البته این بازیکن پیام نیازمند نیست.

به گزارش ایمنا، خرید بازیکن از تیم رقیب امری عادی در فوتبال است و فقط هم مربوط به ایران نیست. اینکه مدیران یا مربیان تیم‌های مدعی نگاهی دقیق و خریدارانه به بازی‌های تیم رقیب دارند به سه منظور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول آنکه نقاط قوت و ضعف حریف را در تقابل‌های رودررو شناسایی کنند. دوم اینکه در صورت همزمان نبودن بازی تیم رقیب با تماشای شکست آن تیم دارای انگیزه بیشتری شوند و…، اما در این میان دلیل سومی هم وجود دارد. دلیل سوم پیدا کردن مهره‌های کلیدی تیم حریف و خرید آن‌ها در فصول آینده برای ضعیف کردن تیم مقابل است. در کشورهای صاحب فوتبال این اتفاق در بارسا و رئال بارها افتاده است. خرید لوئیز فیگو ستاره، بارسلونا توسط رئال‌مادرید که جنجالی‌ترین جابه‌جایی دو دهه اخیر فوتبال جهان بوده است.

در همین کشور خودمان هم باشگاه استقلال تهران اواخر دهه ۷۰ مهدی هاشمی‌نسب، شاه‌مهره پرسپولیسی‌ها را خریداری کرد که هنوز هم از آن نقل و انتقال به عنوان جنجالی‌ترین و بزرگترین جابه‌جایی بین دو باشگاه یاد می‌شود. در این میان تیم‌هایی هم هستند که به منظور تقویت خود و تضعیف رقیب بازیکنانی خریداری می‌کنند که شاید چندان هم در آن پُست نیازی به خرید نداشته باشند. در همین راستا شنیدیم یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان اصفهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. این بازیکن پیام نیازمند نیست. دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان هم مدنظر کادر فنی پرسپولیس بود، اما خودش مصاحبه کرد و آب پاکی را روی دست این تیم ریخت. نیازمند عنوان کرد که با سپاهان قرارداد دارد و اگر هم قرار به رفتن باشد ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

ظاهراً یکی از مدافعان پرسپولیس تصمیم گرفته فصل آینده را در خارج از ایران بازی کند و مربیان تیم صدرنشین لیگ از همین حالا به فکر افتاده‌اند. خرید این مدافع کلیدی سپاهان در صورتی انجام می‌شود که مدافع مورد نظر از پرسپولیس جدا شود. البته مدیران باشگاه هنوز مذاکرات جدی را با مدافع تأثیرگذار خود آغاز نکرده و امیدوارند بتوانند او را راضی به ماندن کنند، اما در صورتی که نتوانند این بازیکن را نگه دارند آنگاه خیلی جدی با مدافع سپاهان مذاکره خواهند کرد. گفتنی است قرارداد این مدافع کم‌اشتباه و تأثیرگذار سپاهان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و می‌تواند آزادانه به هر تیمی که دلش خواست برود.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 424978

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!