Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس برای این که از شر موهای زائد و تیغ زدن آنها و انجام اپیلاسیون دردناک خلاص شوید، لیزر موهای زائد بهترین گزینه است.

 از آنجا که این روش زیبایی مورد علاقه و استفاده خیلی ها قرار گرفته است، بسیاری از کلینیک ها و مطب ها با تبلیغات پررنگ  قصد دارند مشتری جذب کنند. اما عده ای از افراد به دلیل عدم آگاهی و ندانستن یکسری اطلاعات مورد نیاز برای انجام لیزر موهای زائد به مراکزی مراجعه می‌کنند که برایشان پشیمانی به بار می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تصمیم تان برای انجام لیزر قطعی است، پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید. چراکه هدف ما از ارائه این مقاله بررسی این روش زیبایی پرطرفدار  و نکاتی که باید در مورد آن در نظر بگیرید، می باشد.

 هرچه مو تیره تر باشد، تاثیر لیزر بیشتر است.

از نحوه عملکرد لیزر موهای زائد خبر دارید؟ آیا می دانستید که هر چقدر موها تیره تر باشد، تاثیر لیرز بر روی آن بیشتر است؟ برای این که به این نتیجه برسید لازم است در مورد عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد برای شما کمی توضیح بدهیم.

در واقع هدف دستگاه لیزر ملانین رنگدانه های مو است و از آنجا که دستگاه های لیزر دارای یکرنگ و طول موج مشخصی هستند، نور لیزر توسط ملانین مو جذب می شود، به طوری که به بافت های کناری بدن آسیبی وارد نمی شود. اما هر چقدر ملانین رنگ تیره تری داشته باشد، نور لیزر را بیشتر جذب می کند. این قضیه مانند این است که اجسام به رنگ سیاه همه طیف های رنگی را جذب می کنند و در برابر تابش نور بیشتر گرم می شوند.

پس زمانی که لیزر منتشر شده از دستگاه به درون پوست نفوذ می کند توسط رنگدانه های ملانین جذب شده و باعث می شود که فولیکول مو دچار آسیب شوند و برای رویش مجدد موها توانایی نداشته باشند.

شاید بپرسید، چگونه لیزر به ملانین های دیگر پوست آسیب وارد نمی کند؟

اگر لیزر به ملانین های قسمت‌های دیگر پوست آسیب وارد کند، این زمان عوارض لیزر موهای زائد خود را نشان می دهد و باعث می شود که پوست شما آسیب ببیند و با لکه های پوستی مواجه شوید.

پس در صورتی که بدون وقفه از دستگاه لیزر استفاده کنید، تابش بیش از اندازه آن به پوست باعث می شود که به بافت های  اطراف فولیکول‌های مو آسیب وارد شود و در این زمان تنها مهارت متخصص می تواند از بروز عوارض لیزر جلوگیری کند.

گول تبلیغ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را نخورید

مطمئناً شما تا به حال با این تبلیغ روبرو شده اید که حذف موهای تان با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام می‌شود. ممکن است با مراجعه به این کلینیک ها به شما بگویند که مثلاً دستگاه الکساندریت به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می‌شود و لیزر شما توسط این دستگاه انجام خواهد شد. اما در واقعیت باید برای شما بگوییم که هر کدام از دستگاه های لیزر موهای زائد دارای مزایا و معایب خاصی هستند که برای یک نوع پوست و شرایط خاص ساخته شده است. در واقع هر فردی با هر تناژ رنگ پوستی می تواند از یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد که در رده بهترین قرار دارد، استفاده کند و هیچگاه نمی شود موهای زائد تمام مراجعه کنندگان با پوست های مختلف را توسط یک دستگاه لیزر کرد.

برای لیزر موهای زائد هیچگاه به آرایشگاه ها مراجعه نکنید.

اگر می خواهید موهای آزار دهنده بدنتان را توسط بهترین دستگاه لیزر موهای زائد سر به نیست کنید، هیچ گاه این کار را در سالن های آرایشی و زیبایی با دستگاه های خانگی انجام ندهید. چرا که دستگاه های خانگی مورد استفاده در آرایشگاه ها دارای فناوری پایین تری هستند و اثرگذاری آنها کمتر است. دستگاه‌هایی مانند الکساندریت، دیوید جز دستگاه های فوق پیشرفته در این زمینه می باشند  که فقط در کلینیک ها استفاده می شوند و تنها پزشکان متخصص می توانند از آن ها استفاده کنند.

به طور کلی، استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد زمانی بهترین اثر گذاری را دارد که با رنگ پوست شما سازگار بوده، از قدرت تابشی مناسبی استفاده کرده و سیستم خنک کننده آن به خوبی کار کند.

از عوامل موثر بر روی قیمت لیزر موهای زائد خبر دارید؟

برای انجام لیزر موهای زائد بد نیست با عواملی که بر روی هزینه آن تاثیرگذار هستند، آشنا شوید. این روزها هزینه لیزر موهای زائد با توجه به ناحیه درمان مشخص می‌شود و معمولاً برای آقایان بیشتر از خانم ها تعریف شده است. به طور کلی عامل هایی که بر روی هزینه لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند شامل موارد متعددی می باشد.

دستگاه لیزر جدیدتر، هزینه لیزر موهای زائد بیشتر

نوع دستگاه از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیزر است. هر چقدر سال تولید دستگاه لیزر موهای زائد جدید تر باشد، هزینه لیزر بیشتر خواهد شد. معمولا دستگاه های لیزری که در چند سال اخیر ساخته شده اند، دارای سیستم پیشرفته و جدیدتری خواهند بود و تاثیر آن بر روی حذف موهای زائد بیشتر است. به همین خاطر بر روی گران شدن هزینه لیزر موهای زائد تاثیر مستقیم می گذارد.

فراموش نکنید، کسی که بدنتان را لیزر می کند، متخصص است نه دستگاه لیزر

میزان حرفه ای بودن و تجربه متخصص پوست نیز بر هزینه های نهایی لیزر اثرگذار است. تاثیر دستگاه لیزر بر روی بدن شما کاملا بستگی به مهارت و تجربه متخصص پوست دارد. بنابراین دکتری که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد و مهارت کافی را کسب کرده است برای انجام این کار گزینه مناسب تری است. به همین خاطر هزینه لیزر موهای زائد توسط متخصص با تجربه بیشتر خواهد بود.

در واقع پرداخت هزینه بیشتر برای انجام لیزر باکیفیت تر بسیار بهتر از انجام لیزر توسط افراد بی تجربه و مواجه شدن با عوارض احتمالی است.

ناحیه مورد نظر برای انجام لیزر و جنسیت فرد نیز دو عامل دیگر تعیین کننده هزینه های لیزر هستند.

کلام آخر

با در نظر گرفتن نکات گفته شده در این مقاله امیدواریم که در انجام لیزر موهای زائد تجربه بهتری را داشته باشید.

 ممنون که ما در این خانه همراهی کردید.

کد خبر 513930

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برای انجام لیزر دستگاه های لیزر بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تخفیف‌های ویژه در تعرفه مکالمه، اینترنت و پیامک برای مشترکان خود در نظر گرفته تا زائران بیت‌الله الحرام، از خدمات ارتباطی ایرانسل در کشور عربستان، با تعرفه‌های مقرون به صرفه، بهره‌مند شوند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند تا ۳۱ تیر ۱۴۰۳، این خدمات را با تعرفه‌های تخفیفی ذکرشده، در کشور عربستان سعودی استفاده کنند. بدین‌ترتیب مشترکان ایرانسل، علاوه بر اینکه نیاز به خرید سیم‌کارت و تغییر شماره ندارند، در هزینه مکالمه‌، پیامک و اینترنت مصرفی‌شان‌ در طول سفر صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور عربستان، مبالغ کمتری را بابت بهره‌مندی از خدمات ارتباطی می‌پردازند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند در کشور عربستان سعودی، از خدمات اینترنت رومینگ 5G ایرانسل نیز بهره‌مند شوند. ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده اینترنت نسل پنج تلفن‌همراه (از اول مرداد ۱۳۹۹) و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، نخستین اپراتوری است که خدمات رومینگ بین‌الملل 5G را از آذر ماه سال ۱۴۰۰ ارائه و امکان استفاده از این خدمت را، علاوه بر عربستان، در کشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ‌کنگ، قطر و ویتنام فراهم کرده است.

بسته‌ اینترنت و بسته ترکیبی با تخفیف استثنایی

تعرفه‌ها و بسته‌های تخفیفی ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC و Mobily در نظر گرفته‌ شده است و زائران ایرانسلی حج امسال، امکان خرید بسته‌های اینترنت ویژه حجاج با تخفیف استثنایی را دارند. این بسته‌های ۶۰ روزه به ترتیب، با حجم ۱.۵ گیگابایت و قیمت ۴۲۵هزار تومان، حجم ۳ گیگابایت و قیمت ۶۰۰هزار تومان و حجم ۷ گیگابایت و قیمت یک میلیون و ۳۰۰هزار تومان، عرضه شده است.

ایرانسل همچنین بسته ترکیبی مکالمه و پیامک برای مشترکانی که در سفر به سرزمین وحی نیاز به استفاده بیشتر از مکالمه و پیامک را دارند، درنظر گرفته است که شامل ۳۰ دقیقه مکالمه با ایران یا عربستان و ۳۰ پیامک، با اعتبار ۷ روز و با قیمت ۲۰۰هزار تومان است.

خرید و فعال‌سازی تمام بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴*۱۱۱۱* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

حجم (گیگابایت) قیمت اعتبار
۱.۵ گیگابایت ۴۲۵ هزار تومان ۶۰ روز
۳ گیگابایت ۶۰۰ هزار تومان ۶۰ روز
۷ گیگابایت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۶۰ روز
۳۰ دقیقه مکالمه + ۳۰ پیامک ۲۰۰ هزار تومان ۷ روز

تعرفه‌های ارتباطی بدون فعال‌سازی بسته

همچنین هزینه هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان، ۱۰هزار تومان خواهد بود. هزینه ارسال هر پیامک، ۴۰۰۰ تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت همراه مصرفی بدون فعال‌سازی بسته نیز، ۳۰۰۰ تومان است.

خدمات STC Mobily
هزینه هر دقیقه مکالمه با عربستان ۱۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران ۱۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه هر دقیقه دریافت مکالمه ۱۰۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه ارسال پیامک ۴۰۰۰ تومان ۴۰۰۰ تومان
هزینه هر مگابایت اینترنت ۳۰۰۰ تومان ۳۰۰۰ تومان

دریافت پیامک در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه می‌شود. بنابراین، در صورتی که تماس ورودی، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن برای مشترک منظور نمی‌شود.

مشترکان ایرانسل در کشور عربستان، می‌توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #۷* ، سیم‌کارت خود را شارژ کنند. روشن کردن تلفن‌همراه در زمان رومینگ، هیچ هزینه‌ای ندارد.

مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده خود اطمینان حاصل کنند.

فعال‌سازی خدمت رومینگ

فعال‌سازی خدمت رومینگ حتما باید قبل از سفر و از طریق شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت ایرانسلی و یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من انجام شود. به این منظور، مشترکان ایرانسل لازم است در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، ابتدا گزینه «سایر» را انتخاب کنند، سپس در قسمت «پرونده» و پس از آن قسمت «خدمات رومینگ»، رومینگ بین‌الملل خط خود را فعال کنند.

مشترکان ایرانسل باید توجه داشته باشند که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، هنگام حضور در کشور عربستان سعودی، قابل استفاده نیست و لازم است در صورت تمایل، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند.

مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند برای تماس با شماره‌های ایرانی در خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند (مثال:‌ ۰۰۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ (تلفن همراه) یا ۰۰۹۸۲۱۸۷۶۵۴۳۲۱ (تلفن ثابت)).

پیشنهاد می‌شود مشترکان ایرانسل، پیش از ورود به کشور عربستان سعودی، حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سیم‌کارت اعتباری خود شارژ داشته باشند و اگر در طول سفر برای برقراری تماس با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ) سیم‌کارت خود مطمئن شوند. پیشنهاد می‌شود که مشترکان دائمی نیز، به میزان مورد نیاز، سقف مصرف مجاز سیم‌کارت خود را افزایش دهند.

کد خبر 6090573

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳