Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:17:34 GMT

برگزاری نمازجمعه و عید سعید فطر در آبیک

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۲۳۴

برگزاری نمازجمعه و عید سعید فطر در آبیک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در جلسه بررسی و هماهنگی مراسمات روز جهانی قدس، سوم خرداد، نماز عید فطر و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بعد از گذشت حدود سه ماه، نماز عبادی سیاسی جمعه فردا دوم خرداد در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر آبیک با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و روز جهانی قدس هم با سر دادن شعار‌هایی در این مسجد گرامی داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور افزود: با توجه به وجود خطر احتمالی و متصور بودن بیماری کرونا مقرر شد نماز عید سعید فطر در فضای باز و در بلوار امام خمینی (ره) مقابل بوستان شهید رجایی شهر آبیک برگزار شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: برای برگزاری نماز عید سعید فطر مقدماتی نیاز است که تدابیر لازم در این زمینه و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی اندیشیده می‌شود.

احمدپور اضافه کرد: هفته گذشته در شهر خاکعلی نمازجمعه برگزار شده بود که نماز عید سعید فطر هم در این شهر برگزار خواهد شد؛ این نماز در روستا‌های بزرگی که ظرفیت مناسب را دارند، اقامه خواهد شد.

او ضمن تاکید به مردم شهرستان آبیک در خصوص همراه داشتن لوازم شخصی اعم از زیرانداز و مهر برای شرکت در نماز عید سعید فطر و همچنین نمازجمعه خاطرنشان کرد: برای برگزاری نمازجمعه این هفته در مسجد امام جعفر صادق (ع)، از سوی شهرداری آبیک اقدام لازم شستشو و ضدعفونی لازم صورت می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: شاید انتقال آن نسبت به گذشته کمتر شده باشد، اما این بیماری حذف نشده و احتمال ابتلا و انتقال آن وجود دارد.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: منظور از اعلام وضعیت سفید در این آبیک، کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها بود، اما پس از یک هفته به دلیل بی‌توجهی و کم‌توجهی مردم نسبت به کرونا، این شهرستان به نقطه زرد رسیده است و اگر مسائل بهداشتی رعایت نشود به سمت وضعیت قرمز سوق خواهیم یافت.

احمدپور در ادامه گفت: شنبه سوم خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح همایشی به همین مناسبت در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی باران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه نماز عید فطر ویروس کرونا نماز عید سعید فطر شهرستان آبیک عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی با گفتگوی رودرو با مردم مشکلات آنان را بررسی و پاسخ دادند.
مسئولان استان هر جمعه با برپایی میز خدمت پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان