Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت 85درصدی قطعه 5 کریدور بزرگراهی شمال ـ جنوب دراستان کردستان خبر داد.

محمدصدیق ثابتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: حدود 320 کیلومتر از کریدور بزرگراهی شمالـ جنوب کشور در حوزه استان کردستان واقع شده که عملیات اجرایی ساخت این کریدور در قطعات مختلف در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثابتی تصریح کرد: یکی از قطعات این کریدور،  قطعه شماره 5 به طول 49 کیلومتر بوده که 38 کیلومتراز آن زیربارترافیک رفته  ودر مجموع هم اکنون از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود:  قطعه شماره 5 که حد فاصل سنندج ـ دیواندر واقع شده از جمله قطعات مهم این کریدور است که در صورت اتمام و بهره برداری کامل از آن تاثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر مورد نظر که از جمله مسیر ها ی پرتصادف بوده ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به هزینه کرد حدود 110میلیارد تومان برای ساخت قطعه 5 تاکنون گفت: اتمام پروژه نیاز به 40 میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم با تامین به موقع آن در سالجاری شاهد بهره برداری کامل از این قطعه مهم باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ثابتی کردستان جاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در در سفر به شهرستان سقز و در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: بعد از اتمام کلان پروژه‌ها که در سفر رئیس جمهور تحقق یافت، اتمام کریدور، گردنه صلوات آباد و چهار بانده نمودن جاده سقز- بانه از اولویت‌های عمرانی استان خواهد بود.

کیومرث حبیبی با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز یکی از دلایل سفر رئیس جمهور به سقز را وجود طرح‌های ارزشمند، چون سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، تصفیه‌خانه و سیستم انتقال آب برشمرد و ادامه داد: تصمیم‌های کلیدی خوبی برای سقز گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور ۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان اختصاص یافت ادامه داد: در سفر بعدی هم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حبیبی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت مسیر‌های روستایی و الحاق زمین‌های جدید و چهاربانده نمودن جاده سقز- بانه را مناسب برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از مدیران خواست تا متناسب با ظرفیت‌های عمرانی این شهرستان برای توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید