Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@22:10:50 GMT

میهمان امشب برنامه «کتاب‌باز» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۲۷۶

میهمان امشب برنامه «کتاب‌باز» مشخص شد

فرهاد حسن‌زاده امشب در برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» در گفتگو با سروش صحت از جوایز جهانی ادبیات ایران می‌گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فرهاد حسن‌زاده، نویسنده‌ای که دو اثر از او در دو دوره از جایزه جهانی هانس کریستین اندرسون کاندید شده است، امشب در استودیوی برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده با حضور در ویژه‌برنامه «کتاب‌باز» در ماه مبارک رمضان، از جایگاه بین‌المللی ادبیات ایران و همچنین علت حضور کم‌رنگ آثار ادبی ایران در رقابت های جهانی خواهد گفت.

در بخش دیگری از این برنامه، مجتبی شکوری به عنوان کارشناس کتاب درباره تاثیر نابرابری و فقر بر ذهن انسان‌ صحبت خواهد کرد.

ویژه‌ برنامه «کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان، در ایام مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه در ساعات ۴، ۹ و ۱۳ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: فرهاد حسن زاده شبکه نسیم برنامه تلویزیونی برنامه کتاب باز برنامه ادبی کتاب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توییتی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در صفحه توییتر خود چنین نوشت:

«علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228627 برچسب‌ها کتابخوانی یمن

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا