Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه تحویل دفترچه قرارداد شرکت میلینیوم به مدیرعامل شرکت که در محل استانداری و با حضور دکتر جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته با مذاکرات و جلسات متعدد با اعضای هیئت مدیره شرکت میلینیوم در نهایت با واگذاری ۸۵۰۰۰متر مربع از اراضی شهرک صنعتی کاسپین یک قرارداد با این شرکت مزبور موافقت و قرارداد فی مابین منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او گفت: این شرکت از شرکت‌های دانش بنیان و تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا بوده که در زمینه تولیدات چینی بهداشتی، چینی تزئینی، چینی مظروف فعالیت می کند و کلیه محصولات تولیدی آن به کشورهای اروپایی صادر می شود.
خانپور میزان سرمایه گذاری این طرح بزرگ صنعتی را دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال عنوان کرد که با راه اندازی خط تولید آن زمینه اشتغال پایدار و مستقیم برای ۲۰۰نفر و غیر مستقیم ۵۰۰نفر فراهم می شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان یادآور شد: در اجرای تحقق شعار «جهش تولید» از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵سرمایه گذار داخلی و یک سرمایه گذار خارجی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند.
در ادامه نشست دکتر سیفی سرمایه گذار طرح میلینیوم ضمن تشکر از مسئولان استان گزارشی از طرح ارایه و اعلام کرد ظرف ۲۴ماه شاهد افتتاح طرح هستیم، در پایان دفترچه قرارداد واگذاری توسط دکتر جمالی پور استاندار قزوین به دکتر محسن سیفی سرمایه گذار طرح مذکور اهدا شد.

46

کد خبر 1390645

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی