Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، عباس تابش در این نامه با اشاره به تاکید رئیس جمهور و  مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار کشور به منظور ساماندهی بازار خودرو، اعلام کرد که نگهداری خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگ‌های سطح شهر ممنوع بوده و صاحبان پارکینگ ها موظفند حداکثر ظرف مدت یک هفته ضمن تماس با مالکان خودروها، پارکینگ‌ها را از خودروهای صفر کیلومتر تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در این نامه تاکید کرد که ‌"خودروهایی که با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار، گرانفروشی و کسب منافع نامشروع در پارکینگ‌ها دپو شده اند باید به بازار عرضه شود.

طبق اعلام رییس سازمان حمایت در این، پس از انقضای مهلت مقرر ، نگهداری خودرو صفر کیلومتر در پارکینگ‌ها در حکم احتکار بوده و با متخلفین در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور برخورد تعزیری و قضایی صورت خواهد گرفت.

در پی افزایش قیمت نجومی در بازار خودرو در نهایت در جلسه روز دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه در ستاد تنظیم بازار مقرر شد که قیمت خودروهای سایپا ۲۳ درصد و قیمت محصولات ایران خودرو ۱۰ درصد افزایش یابد و قیمت خودرو در کف بازار هم شامل قیمت درب کارخانه به علاوه حداکثر ۱۰ درصد سود باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد محدودیت‌های جدیدی برای متقاضیان خودرو اعمال شود، برای مثال هر کدملی فقط یک خودرو می‌تواند بخرد و در موقع ثبت نام کارت ملی، گواهی نامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد و در صورت مهیا نبودن هر یک از این شرایط امکان ثبت نام برای شخص فراهم نخواهد شد.

همچنین متقاضی باید سن بالای ۱۸ سال و گواهینامه رانندگی داشته باشد و در ۳۶ ماه گذشته از هیچ یک از خودروسازان خودرویی دریافت نکرده باشد. چند روز بعد هم وزارت صمت اعلام کرد که پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی اطلاعیه‌ای به خریداران هشدار داد که در هنگام خرید خودرو صفر کیلومتر از بازار آزاد به وضعیت اعتبار گارانتی خودرو توجه کنند، چراکه خودروهایی که تا سه ماه بعد از تحویل خودرو برای سرویس اولیه مراجعه نکند، گارانتی خودرو آنها از درج اعتبار ساقط خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران خودرو صفر کیلومتر پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیفان X ۷۰ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین، لیفان X ۶۰ اتوماتیک کارکرده مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۱۰۹ هزار کیلومتر در بازار ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت لیفان X ۶۰ دنده‌ای کارکرده مدل ۱۳۹۷ هم که ۱۸۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۵۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

لیفان X ۵۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۵۶۰ میلیون تومان است.

قیمت لیفان X ۷۰ اتومات کارکرده مدل ۱۴۰۱ که ۳۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ماشین لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۷ با کارکرده ۱۷۰ هزار کیلومتر ۸۷۰ میلیون تومان آگهی شده بود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لیفان در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳