Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ صبح روز گذشته بازیکنان، کارکنان و اعضای کادرفنی باشگاه استقلال تهران با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب برای بازگشت به تمرینات در تاریخ سوم خردادماه، تست‌های کرونا را پشت سر گذاشتند.

پس از یکساعتی که بازیکنان این تست را سپری کردند، هر کدام به نوعی برای بازگشت به مسابقات اظهارنظر می‌کردند و عجیب‌ترین صحبت‌ها متعلق به سید حسین حسینی، سنگربان آبی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی با لحن تندی نسبت به این اتفاق گفت «چرا لیگ باید برگزار شود. یک جام به آن‌ها بدهید تا خیالشان راحت شود!» این در شرایطی بود که حسینی بعد از اعلام رسمی شروع لیگ بعد از وقفه چند ماه اعلام کرده بود که استقلال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و پرسپولیس هم اگر قهرمانی می‌خواهد باید آن را در زمین بگیرد.

حال با گذشت ۲۴ ساعت از انتشار این ویدیو مشخص شده است که حسینی در حال ضبط آن ویدیو نقش بازی می‌کرده و یک نسخه دیگر از همان مصاحبه بدون دخالت و سوال خبرنگار انجام شده است که نشان می‌دهد حسینی سعی داشت تا خودش را عصبانی نشان بدهد و در واقع مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد.

رفتار عجیب سنگربان آبی‌ها موجب شده است تا طرفداران پرسپولیس به اظهارات او واکنش نشان بدهند و در روز‌هایی که سرنوشت برگزاری مسابقات لیگ برتر به تازگی مشخص شده است، کری‌خوانی‌های سرخابی‌ها بیش از پیش شود. بیشتر بخوانید: عصبانیت دروازه‌بان استقلال از شروع لیگ: یک جام بخرند و به آنها بدهند +فیلم منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال

عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد، اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!