Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هنرمندان استان ظرفیت‌های هنری والایی دارند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می‌توانند در عرصه‌های هنری به خوبی جلوه گر سازند.

او افزود: امید است اولین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به محور‌های موضوعی این فراخوان بیان کرد: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم از موضوعاتی است که هنرمندان می‌توانند با توجه به آنان ارسال اثر کنند.

پارسایی فر گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به صورت شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن گرافیک بفرستند.

مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان «قدس آزاد» تا ۱۰ خرداد ۹۹ تعیین شده است و شرکت برای همه هنرمندان آزاد است.

هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر ۳ اثر بفرستد. همچنین محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.

آثار ارسالی به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی هنرمند وعکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی artbushehr ۱۰@gmail.com فرستاده شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی قدس روز قدس قدس99 بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات

نمایشگاه کتاب و آثار خطاطان و نقاشان در تاسیسات ولایت هرات با ۳ هزار جلد کتاب و ۱۵۰ اثر هنری به نمایش گذاشته شده افتتاح شد.

شیخ الحدیث مولانا نور احمد اسلام جار والی هرات هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ مطالعه بین جوانان و همچنین تشویق نویسندگان و خوش‌نویسان عنوان کرده و گفت تاریخ فرهنگ بشریت با علم و خط گره خورده است.

والی هرات گفت اکثریت هنرمندان نویسندگان، خط‌نویسان و نقاشان از جمله محروم‌ترین قشر جامعه محسوب می‌شوند.

شیخ اسلام جار از مردم و تجار خواست برای حمایت از آثار هنری هنرمندان اثرهای شان‌را خریداری نموده و به خانه هایشان نمایش بگذارند.

همچنان والی هرات می‌گوید استفاده از شبکه‌های اجتماعی جوانان را از مطالعه و تحقیق بازداشته و ضررهای دینی و دنیایی را برای آنان به همراه داشته است.

ناصر شهاب، رئیس اتحادیه کتاب فروشان در هرات از این اقدام مسئولان استقبال نمود. او گفت که تقریبا سه هزار جلد کتاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

برخی از فرهنگیان با نگرانی از کم‌رنگ شدن فرهنگ کتابخوانی خواهان توجه مسئولان محلی در امر فرهنگ‌سازی و ارزش‌ گذاری بیشتر به آثار نویسندگان و هنرمندان شدند.

از سویی هم الحاج حیات الله مهاجر معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان ، از تلاش‌ها برای حمایت از نویسندگان و خوشنویسان سخن زده و هرات را به عنوان مرکز فرهنگی افغانستان یاد کرده و گفت این ولایت تاریخ غنی از فرهنگ و هنر را دارا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان