Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:53:38 GMT

پرواز ماریو بالوتلی به استانبول؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۱۴۵

پرواز ماریو بالوتلی به استانبول؟

رسانه‌های ایتالیایی می‌گوید مینو رایولا، ایجنت ماریو بالوتلی به دنبال جدا کردن او از برشا است و از گالاتاسارای ترکیه به عنوان مقصد احتمالی او یاد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند مینو رایولا، ایجنت مشهور فوتبال که مدیریت برنامه‌های ماریو بالوتلی، ستاره جنجالی ایتالیایی را به عهده دارد به دنبال جدایی او از باشگاه فعلی‌اش برشا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌ها از گالاتاسارای ترکیه و واسکو دوگامای برزیل به عنوان مقاصد احتمالی بالوتلی یاد کرده‌اند هر چند احتمال انتقال او به گالاتا بیشتر به نظر می‌رسد.

 

 

فوتبال ایتالیا در گزارش خود مدعی است که بعد از پایان فصل 2019-2020 بالوتلی قطعا برشا را ترک خواهد کرد.

 

بالوتلی 29ساله تابستان گذشته با یک انتقال آزاد به تیم شهر بازگاهش برشا پیوست ولی در فصل جاری نتوانست آنطور که باید و شاید با پیراهن این تیم بدرخشد. برشا در پایان هفته بیست و ششم سری آ تنها با 16 امتیاز قعرنشین جدول است.

 

 

بالوتلی در دوران فوتبالی خود پیراهن هشت باشگاه را به تن کرده که از جمله آنها می‌توان به منچسترسیتی و لیورپول اشاره کرد.

 

 

برشا ترکیه ماریو بالوتلی گالاتاسرای تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برشا ترکیه ماریو بالوتلی گالاتاسرای تیم ملی ایتالیا ماریو بالوتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد