Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: روز قدس تنها به حمایت از آزادی قدس تعلق ندارد بلکه روز حمایت از مستضعفان عالم در برابر مستکبران است و تکلیف دینی و شرعی ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم رضایی در آستانه فرا رسیدن روز قدس در  گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: روز جهانی قدس در حالی نامگذاری شد که مساله قدس در دنیای اسلام رو به فراموشی بود و مستکبران و زورگویان در صدد بودند تا به طور کلی نام فلسطین را از نقشه جغرافیا حذف کنند و اگر شرایط به روال زمان پهلوی پیش می رفت به طور قطع موفق می شدند اما به برکت انقلاب اسلامی و با نامگذاری روز قدس به این عنوان مسئله قدس جان تازه ای پیدا کرده و از سر گرفته شد و امام خمینی (رحمه الله علیه) دنیای فلسطین را زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: روز جهانی قدس، تنها به حمایت از آزادی قدس تعلق ندارد، بلکه روز حمایت از مستضعفان عالَم در برابر مستکبران و ستمکاران است و ما در این روز به همه کسانی که در دنیا از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند می‌گوییم، ملت ایران پشتیبان شماست و قدرت نظامی و موشکی ایران از شما حمایت می‌کند زیرا دین ما تأکید می‌کند که از مظلومان عالَم حمایت کنیم.
 
وی گفت: امروزه صهیونیست ها فهمیده اند که آرزوی حکومت بر نیل تا فرات را باید با خود به گور ببرند و دیگر این رویا محقق نخواهد شد و حتی معامله قرن ترامپ نیز از الان شکست خورده است و دیگر راه نجاتی برای آنها باقی نمی ماند. این موضوع را می توان از بی علاقگی صهیونیست ها به ماندن در سرزمین‌های اشغالی فهمید و سران این رژیم باید خیلی التماس کنند تا یهودیان در آن سرزمین بمانند و بیشتر مایل هستند که به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

وی افزود: هر کدام از تیم‌ها هواداران و علاقه‌مندان خاصی خودشان ر ا دارند. هر آن چیزی که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند. امیدوارم با برنامه‌ریزی که سازمان لیگ انجام داده مسابقات را به بهترین شکل مدیریت کند و بتواند لیگ را در چهار هفته پایانی به سرانجام برساند.

هاشمی در مورد نامه دستوری که به فدراسیون فوتبال ارسال شد، گفت: من در آن نامه همه دغدغه‌های خود را مطرح کردم. اساس ورزش ما بر مسائل فرهنگی است. انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و به همه مدیران رعایت فرهنگ را تأکید می‌کنیم. فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش نقش مهم‌تری دارد. نامه دادیم به همه فدراسیون‌ها که هر اقدامی می‌کنند باید پیوست فرهنگی داشته باشد. البته نگرانی‌هایی وجود دارد ولی در دیداری که با مقام معظم رهبری سال گذشته داشتیم همه تشکرهای مقام معظم رهبری ناظر بر مسائل فرهنگی بود. باید مواردی که آسیب فرهنگی دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که باشگاه‌های ما کمتر دارای زیرساخت هستند. عموماً ورزشگاه‌های آنها اجاره‌ای هستند و ما تا جایی که ممکن است سعی می کنیم ورزشگاه‌هایی که متعلق به دستگاه ورزش است را به‌روزرسانی کنیم. کمک کنیم همه بخش‌های ورزش بتوانند از امکانات استفاده کنند. سال گذشته برای بودجه امسال مبلغ هزار و 200 میلیارد تومان را که عمده آن برای بازسازی ورزشگاه آزادی است اختصاص دادیم تا دقدغه کمتر شود. برخی استان‌ها نیاز به زیرساخت دارند، استان کرمان، اصفهان در  چنین شرایطی هستند و باید شرایطی حاصل کنیم تا زیرساخت‌ها فراهم شود.  هوادران بدون دغدغه در ورزشگاه‌ةا حاضر شوند و از دیدن فوتبال لذت ببرند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو
  • پشت پرده حمایت رسانه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • رضایی: جاه‌طلبی دقیقی به شمس آذر کمک کرد
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!