Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:36:24 GMT

دفاع مقدس معیار و الگویی جاودانه برای ایرانیان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۳۳۹

دفاع مقدس معیار و الگویی جاودانه برای ایرانیان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از دوران دفاع مقدس به عنوان معیار و الگویی جاودانه برای ایستادگی ملت ایران در برابر هر تهدید و بحران یاد کرد.

حبیب‌الله خجسته‌پوردر نخستین جلسه هماهنگی مدیران کارگروههای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، معیار و الگویی مناسب برای ملت ایران در برابر هر تهدید و بحران است و می‌توانیم با الگو‌گیری از آن بر هر تهدید و مشکلی پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ایران اسلامی و بویژه دفاع مقدس گفت : رویکرد برنامه‌های امسال در مقوله‌ی دفاع مقدس ، بدلیل قرار گرفتن در چهلمین سالگرد این مناسبت ارزشمند، بسیار متفاوت است و لذا ضرورت دارد تا برنامه‌های بسیار با کیفیتی و اثربخشی را به انجام رسانیم .

خجسته‌پور افزود: واژه " جنگ" فی‌النفسه دل پذیر و خوش آیند نیست اما آنچه برای ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، دفاع مقدس ملت ایران از هجوم تمام عیار رژیم بعثی است که آحاد مردم ما با گذشت مال و جان خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: دفاع مقدس ، معیار و الگویی مناسب برای ملت ایران در برابر هر تهدید و بحران است و می توانیم با الگو گیری از آن بر هر تهدید و مشکلی پیروز شویم .

خجسته پور همچنین با ذکر این نکته که در حال حاضر در موضوع دفاع مقدس با دو دسته از مردم مواجه‌ایم، گفت : گروه نخست بواسطه‌ی اقتضای سنی‌، آن روزهای سراسر حماسه را درک نموده و گروه دوم نیز بعنوان نسل پس از جنگ از آثار و خاطرات و یادگارهای دفاع مقدس بهره‌مند هستند، فلذا برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و تولید محتوای تاثیر‌گذار به گونه‌ای تبیین و اجرا گردد که در گروه اول یادآوری آن ایام و تجدید قوای فرهنگی و معنوی را شکل داده و همچنین سبب گردد تا گروه دوم نیز بیش از پیش با زیبایی های آن سالهای حماسه و غیرت آشنا گردیده و در نهایت با الگو گیری از آن سالهای طلایی ، بتوانیم بر انواع تهدیدها و تحریم‌های فعلی غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ما طی سالهای اخیر جنگ های مختلفی همچون سایبری ، بیولوژیک و... را تجربه کرده خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوانان غیرتمند ما با الهام از درس آموخته های دفاع مقدس توانسته اند حیله و ترفندهای ناجوانمردانه دشمنان را محکوم به شکست و نابودی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین در این جلسه با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ۹ گانه‌ی این ستاد گفت : هر کدام از این کارگروه ها نماد و نشانه‌ای از اقشار جامعه در هشت سال دفاع مقدس هستند که در طول آن سال‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و به تحقیق می توان گفت؛ اجرای برنامه های این کارگروه‌ها می‌تواند بازگو کننده خاطرات، جانفشانی‌ها و موید نقش موثر و پر اهمیت آن قشر در طول سالهای حماسه و خون باشد ‌ .

معاون استاندار سمنان از مدیران کارگروه‌های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواست ضمن طراحی و ارائه‌ی یک برنامه‌ی شاخص‌، نقش خود را در گسترش فرهنگ دفاع مقدس در گستره ی ملی و استانی ایفا کنند .

وی همچنین با توصیه به فرمانداران استان مبنی بر تشکیل ستادهای شهرستانی با دبیری فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج، اظهار امیدواری کرد: امسال اجرای این مجموعه برنامه‌ها برای همیشه در خاطر مردم استان به یادگار بماند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون سیاسی استاندار سمنان سمنان هفته دفاع مقدس امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان چهلمین سالگرد بر هر تهدید معاون سیاسی کارگروه ها ملت ایران برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود