Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فرانسوی سابق توپچی ها خواهان ایجاد تغییراتی در نقل و انتقالات فوتبال است.

طرفداری- آرسن ونگر که اکنون سرپرست توسعه جهانی فوتبال در فیفا است، خواهان یکسری تغییرات در سیاست های نقل و انتقالاتی است.

به گزارش میرور، آرسن ونگر معتقد است که پنجره نقل و انتقالات ژانویه موجب کم کاری بازیکنان می شود و باعث می شود تا آن ها به جای جنگیدن برای جایگاه خود در ترکیب، به فکر خروج از باشگاه در ژانویه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید:

من خواهان لغو پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه هستم. سرمربیان به خوبی در این پنجره نقل و انتقالاتی دوم معامله نمی کنند. در ماه اکتبر، به محض اینکه بازیکن دیگر بازی نکند، سعی می کند تا یک راه حل برای رفتن به جایی دیگر را پیدا کند و منتظر می شود تا در ماه ژانویه باشگاه خود را ترک کند. آن بازیکن دیگر تلاشی نمی کند و تسلیم می شود.

سپس ونگر درباره پرداخت دستمزد به بازیکنان توسط باشگاه ها صحبت می کند:

من یکی از طرفداران محدود کردن بودجه اختصاص داده شده باشگاه برای پرداخت دستمزد بازیکنان هستم. به عنوان مثال باید 50 درصد از بودجه باشگاه صرف پرداخت دستمزد بازیکنان شود. نیمی از بودجه باشگاه باید به حقوق بازیکنان اختصاص پیدا کند و نیمی دیگر هم باید صرف هزینه های سهام و هزینه های اجرایی شود. در آرسنال، این قانون به ما تحمیل شد که نباید بیشتر از 50 درصد از بودجه خود را صرف پرداخت دستمزد به بازیکنان کنیم اما این قانون هیچگاه مانع از پرداخت حقوق بسیار زیاد ما به بازیکنان خود نشد.

سال 2015، فیفا حق کمیسیون و پاداش مدیر برنامه ها را کاهش داد و ونگر مخالف این اقدام فیفا است و خواهان بازگرداندن شرایط سابق است. او در این رابطه می گوید:

من هیچ مشکلی با پرداخت پاداش به مدیر برنامه ای که باعث می شود تا یک نقل و انتقال بزرگ برای من (به عنوان سرمربی) انجام شود، ندارم. وقتی که مارک راجر و ژان فرانسوا لاریوس در سال 1996 برای من پاتریک ویرا را به آرسنال آوردند، خیلی خوشحال شدم زیرا او در آستانه پیوستن به آژاکس بود و من به همین خاطر، به آن ها پاداش دادم. با این حال، گاهی مجبور می شوم تا به مدیر برنامه ها بابت تمدید قرارداد بازیکنشان پاداش بدهم که در این زمینه، اصلا متقاعد نمی شوم زیرا از نظر من آن مدیر برنامه کار زیادی را انجام نداده است. آنچه که مرا در رابطه با حق کمیسیون ها آزار می دهد این است که یک مدیر برنامه می تواند از هر دو طرف پاداش بگیرد، هم از باشگاه فروشنده و هم از باشگاه خریدار. چنین چیز غیر قانونی است اما با ایجاد دو چارچوب مختلف، این مشکل حل می شود. من موافق بازگرداندن حق کمیسیون مدیر برنامه ها هستم و از نظر من این قانون خوبی بود.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالاتی مدیر برنامه ها پرداخت دستمزد پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!