Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:15:56 GMT

سکوی مجازی، ایده جدید برای تماشای فوتبال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۴۵۷

سکوی مجازی، ایده جدید برای تماشای فوتبال

باشگاه دانمارکی آرهوس قصد دارد با استفاده از ایده‌ای به نام سکوی مجازی، امکان تماشای بازی‌های بدون تماشاچی را از طریق تماس ویدیویی برای هوادارانش فراهم کند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه به نظر می‌رسد ویروس کووید19 حالا حالاها دست از سر نوع بشر برنخواهد داشت بازگشت تماشاچی‌ها به استادیوم‌های فوتبال و تماشای مسابقات از نزدیک، در آینده نزدیک ممکن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان باشگاه دانمارکی آرهوس با معرفی ایده‌ای جدید قصد دارد راه‌حل جالبی برای هودارانش ارائه دهد: تماشای بازی‌ها از طریق تماس ویدیویی.

 

 

باشگاه آرهوس که در لیگ دسته اول دانمارک حضور دارد اسم ایده خود را سکوی مجازی گذاشته. این باشگاه قصد دارد با نصب کردن تجهیزات در استادیوم 19هزار نفره خود این امکان را فراهم کند که در زمان برگزاری بازی‌ها، هوادارانش از طریق دستگاه‌های موبایل یا کامپیوتر خود و بواسطه اپلیکیشن زوم که در روزهای کرونا محبوب شده، مسابقات تیم محبوب‌شان را تماشا کنند.

 

 

باشگاه آرهوس این ایده خود را از طریق حساب توییتری‌اش مطرح کرده و نوشت:" فوتبال در دانمارک بازگشته ولی هنوز تماشاچی‌ها نمی‌توانند به استادیوم بروند. ولی ما به لطف زوم به یک راه‌حل رسیده‌ایم. راه‌حل ما اولین سکوی مجازی دنیا است. یک تجربه جدید دیجیتالی از فوتبال که می‌تواند هواداران را دوباره امیدوار کند".

 

 

ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا سکوی مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد