Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اهدای چهار هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده امروز(یکم خرداد) در مراسم اهدای چهار هزار بسته غذایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به نیازمندان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان اجرا شد، اظهار کرد:  این بسته ها در اسرع وقت توسط کارکنان این نهاد بسته ها درب منازل مددجویان شهری و روستایی تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جهت اجرای فرمایش مقام معظم رهبری و رزمایش کمک مومنانه این نهاد نیز نسبت به اجرای طرح همسفره از اول ماه مبارک رمضان اقدام نموده، عنوان کرد: این طرح در قالب تهیه و توزیع غذای گرم و سبد غذایی انجام شده است.

شیخی زاده ذکر کرد: از آغاز ماه رمضان تاکنون ۸۵ هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه پخت غذا در کمیته امداد تهیه شده و در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

وی عنوان کرد: تهیه و توزیع سبد کالا و مواد غذایی  از دیگر برنامه های این ماه مبارک بود که در این زمینه نیز تاکنون ۱۹ هزار سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان در بین مددجویان شهری و روستایی توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: این تعداد غذای گرم و سبد کالا  از محل مشارکت مردم، مسئولان و ادارات و سازمان ها و به خصوص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کمک ها چهار میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۳۲۵ میلیون تومان کمک نقدی نیز جمع آوری شده که از این مبلغ مواد غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی استانی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان