Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر از طرح شکایت سازمان جوانان حقوق بشر و برخی مجامع ملی و بین‌المللی علیه دونالد ترامپ برای طرح معامله قرن خبرداد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امین انصاری در آستانه روز جهانی قدس از طرح شکایت سازمان جوانان حقوق بشر و برخی مجامع ملی و بین‌المللی علیه دونالد ترامپ و هیئت حاکمه دولت استکباری آمریکا به شورای حقوق بشر سازمان ملل خبرداد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری گفت: طی رایزنی‌هایی که با مجامع بین‌المللی حقوق بشری داشتیم همه در مخالفت قاطع خود با آنچه معامله قرن نامیده می شود اتفاق نظر داشته و خواستار محاکمه سردمداران این طرح شیطانی و محکومیت آنها در مجامع حقوقی و افکار عمومی شده‌اند.

وی تصریح کرد: قطعاً معامله قرن را برای رژیم کودک‌کش اسرائیل به محاکمه قرن تبدیل خواهیم کرد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ادامه داد: طرح معامله قرن با تمامی قطعنامه‌های بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل در تعارض است و این طرح با توجه به نقض‌های متعدد و بی توجهی به حقوق بین الملل، در نظر نگرفتن حقوق اساسی مردم فلسطین محکوم به شکست خواهد بود و آمریکایی‌ها هم دیر یا زود باید با واقعیت‌های مربوط به ملت فلسطین مواجه بشوند.

انصاری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند طرح معامله قرن یک سیاست شیطانی و خبیث آمریکا در مورد فلسطین است و هرگز تحقق نخواهد یافت و راه حل مسئله فلسطین برگزاری همه‌پرسی با مشارکت همه مردم اصلی فلسطین است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ادامه داد: طرح جمهوری اسلامی برای حل قضیه فلسطین و التیام این زخم کهنه، طرحی روشن، منطقی و منطبق بر معارف سیاسی پذیرفته شده افکار عمومی جهانی است.

انصاری گفت:در آینده نزدیک طی یک نشست خبری جزئیات بیشتری از طرح شکایت مزبور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ معامله قرن سازمان جوانان حقوق بشر سازمان جوانان حقوق بشر طرح معامله قرن بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن