Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:13:17 GMT

آزادی 23 زندانی جرایم غیرعمد در جیرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۱۱۶۹

آزادی 23 زندانی جرایم غیرعمد در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: در سال گذشته تعداد23 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با کمک خیران آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین  شکوهی‌نسب در جلسه هماهنگی گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: اگر از زاویه مسئولیت اجتماعی نگاه کنیم هر چه مشارکت خیران و نیکوکاران در اینگونه برنامه‌ها بیشتر باشد قطعا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی نسبت به کمک به مستمندان تاکید فراوانی شده است، تصریح کرد: اگر انسان کار خیری را با قصد قربت در جهت خدمت بی‌منت به خلق و برآورده کردن حاجات و نیازمندی‌های آن‌ها انجام دهد، قطعاً برکات کارهای خیر را در زندگی احساس خواهد کرد.

 حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت فضای معنوی ماه مبارک رمضان را فضای مناسبی برای عبادت و تزکیه و انجام اعمال خیر دانست و گفت: آزادی زندانیان نیز از عبادات و امور خیر است.

سلامی بیان داشت: در سال گذشته تعداد 23 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی با کمک خیران آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

وی خاطرنشان کرد: نباید بدهکاران دربند را فراموش کنیم، افرادی که به‌دلیل اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده‌اند و با به علت یک سانحه‌ غیرعمدی گرفتار و در حبس به‌سر می‌برند باید حمایت شوند.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جشن گلریزان به گونه‌ای متفاوت، اما وسیع‌تر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2655/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: زندانی جرایم غیرعمد دادگستری دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند