Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از تماس تلفنی با رئیس جمهور و تاکید دکتر روحانی بر تکمیل دو آزادراه کنارگذر جنوبی تهران-چرمشهر-آبیک و آزادراه قزوین-رشت در منطقه منجیل رودبار خبر داد.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» در تشریح موارد مطرح‌شده در این تماس تلفنی گفت: در این تماس آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت‌دار آزادراهی و بزرگراهی کشور به استحضار رئیس‌جمهور رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی، آخرین وضعیت ترانزیت و ترددهای زمینی ریلی و دریایی با همسایگان شمالی به اطلاع رئیس‌جمهور رسانده شد.

اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور نیز در این تماس بر تسریع در تکمیل و آماده افتتاح کردن آزادراه کنارگذر جنوبی تهران-چرمشهر-آبیک در آبان‌ماه سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین افزود: رئیس‌جمهور در این مکالمه احداث و تکمیل بخش میانی آزادراه قزوین-رشت در منطقه منجیل رودبار را مورد تاکید قرار داد و رفع موانعی که موجب توقف طولانی و ترافیک می‌شود را خواستار شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در این تماس آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر و اقدامات انجام‌شده در این خصوص به رئیس‌جمهور گزارش و مقرر شد، برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های مسکن و طرح‌های زیربنایی در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی در قالب تقویم هفتگی به رییس‌جمهور ارائه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی محمد اسلامی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران راه و شهرسازی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها