Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد: فعالیت رشته‌های ورزشی پر برخورد و تیمی در شهر‌های زرد و قرمز همچنان ممنوع است. تاریخ انتشار: 15:31 - 01 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۸۷۸ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مقابله با کرونا در ورزش امروز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برابر ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین تصمیمات در خصوص از سرگیری فعالیت‌های ورزشی به این شرح اعلام می‌شود:

۱. هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

۲. شروع فعالیت باشگاه‌های بدنسازی به صورت انفرادی و دیگر رشته‌های ورزشی انفرادی و استخر‌های روباز در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی ندارد.

۳. در شهر‌های قرمز، رشته‌های انفرادی با تماس متوسط مانند بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط مرکز بهداشت شهرستان دانشگاه‌های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت از اول خرداد ماه منعی ندارد.

۴. فعالیت رشته‌های ورزشی پر برخورد و تیمی در شهر‌های زرد و قرمز همچنان ممنوع است.

۵. قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی انجام تست PCR الزامی است.

۶. پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است.

۷. ثبت نام تمام باشگاه‌های ورزشی در سامانه وزارت بهداشت به نشانی www.salamat.gov.ir
قبل از بازگشایی الزامی است.

۸. برگزاری مسابقات در هر شهری که بازگشایی انجام شده است، منوط به تاییدیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی فوق بایستی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصریح کرد: فعالیت تمام باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تحت نظارت افسران کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات‌های تابعه آن انجام می‌شود.    بیشتر بخوانید:  ربیعی: از مرحله مدیریت و کنترل بیماری کرونا عبور کرده‌ایم/ مناطق سفید به ۲۸۰ مورد افزایش یافته است انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا رشته های ورزشی اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه کوه نور صفه در روزهای جمعه و شنبه- ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و شهربازی شهر رویاها در روز پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت شهادت امام صادق (ع) تعطیل خواهد بود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: در آستانه شهادت امام صادق (ع) مجموعه «کوه نور صفه» در روزهای جمعه و شنبه- ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مجموعه شهربازی شهر رویاها در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، در سالروز شهادت امام صادق (ع) ارائه خدمات نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه تازه تأسیس «کوه نور صفه» واقع در مجتمع گردشگری صفه همه‌روزه به جز روزهایی که از سوی شرکت به اقتضای مناسبت‌های ویژه اعلام می‌شود از غروب آفتاب تا ۲۴ میزبان گردشگران است.

کد خبر 750038

دیگر خبرها

  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است