Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم”

روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

این روز بزرگ که متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است، روزی است که مظلومین و عدالت طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند و این روز، روز تبلور وعده الهی است که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست تر است، ناپایدار می کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می رباید.

امسال مردم مومن و ولایت مدار خوزستان که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع بیماری  کرونا و محدودیت هایی که در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس وجود دارد، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می مانند.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز قدس استاندار خوزستان کرونا ویروس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز

مدیر کل آموزش و پرورش در این مراسم از معلم و بسیجی به عنوان دو واژه مقدس و بسیار ارزشمند یاد کرد و گفت: قرارگاه فرهنگی انقلاب که سربازان آن معلمان هستند باید در کشور تشکیل شود و معلمان باید وظایف خود را بشناسند و دشمن را از خواسته‌های نامشروعش که نشانه گرفتن فرهنگ و تفکرات جوانان و نوجوانان است ناامید کنند.

سعادتی از استاد شهید مطهری  بعنوان الگو و نمونه بارز یک انسان باشخصیت ، عالم ،فرزانه و متعهد یاد کرد و گفت: از واژه‌های معلم و بسیجی باید با احترام و احتیاط یاد کرد، زیرا بعنوان یک فرد متعهد و خادم  باید صلاحیت و لیاقت این واژه را داشته باشیم.

وی در سال ۱۴۰۳ به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مدرسه طراز حیات طیبه اشاره کرد و گفت: این سند تحول اهدافی را دنبال می‌کند که بر اساس فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب  بحث معرفی الگو‌های معلمان  بزرگترین خلا و نقطه ضعف آموزش و پرورش کشور است یعنی باید بتوانیم الگو‌هایی را برای معلمان معرفی کنیم که بر اساس آنها پیش برویم و اینکه آیا مدارس ما نیز در مسیر تحول هستند یا نه.

سعادتی افزود: امسال ۵۷ شاخصه برای معلمان تعریف شده که همه این شاخصه‌ها در ابعاد شخصیتی شهید مطهری به چشم می‌خورد، زیرا ایشان ویژگی‌هایی داشتند که هم بین موافقان و هم مخالفان شناخته شده بودند بنابراین معلمان بسجی باید الگوی دیگر معلمان باشند و برای اجرا شدن بهتر سند تحول بنیادین همه دست به دست هم دهند و به موفقیت‌های بزرگ که تعلیم و تربیت نسل جوان کشور است دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • کنگره جهانی حضرت رضا(ع) میزبان دانشمندان داخلی وخارجی می‌شود
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین