Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خاش اظهار داشت: تمامی بازار خاش بجز خبازیها، سوپرمارکت ها، فروشندگی های  عرضه مرغ و قصابی و میوه و تره بار از روز جمعه دوم خردادماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود. 

به گزارش ایسنا صاحب گل صالحی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان گفت: شرایط شهرستان عادی نیست، جان مردم حائز اهمیت است و باید خیلی از تصمیمات جهت حفظ جان مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: علی رغم تلاش‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر، اما بدلیل عدم رعایت برخی مردم متاسفانه تمامی تلاش ها ناکام ماند و اعمال محدودیت ها هم تا زمانی که مردم همراهی نکنند موثر نخواهد بود.

وی ادامه داد: مردم باید همراهی کنند و نقش علما، معتمدین و روشنفکران جامعه بسیار مهم است.

وی گفت: نظارت و برخورد با اصناف متخلف و پلمپ  آنها باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

صالحی بیان کرد: تعطیلی تمامی ادارات شهرستان خاش در روز شنبه سوم خردادماه بجز ادارات خدمات رسان مورد تاکید است.

فرماندار خاش گفت: افراد دچار مشکوکیت بیماری حتما به مراکز درمانی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری مراجعه نمایند و از علمای بزرگوار، معتمدین تقاضا داریم با هماهنگی بخشداران و دهیاران از برگزاری مراسمات پرسه و عروسی جلوگیری نمایند.

فرماندار خاش افزود: از مردم تقاضا داریم جهت جلوگیری از شیوع بیماری در تعطیلات عید از سفر به مناطق روستایی خود داری نمایند.

در ادامه جلسه دکتر ارجمندی جانشین ستاد مدیریت کرونا استان طی ارتباط تلفنی پیرامون مسائل مربوط به منطقه در بحث کرونا و اتخاذ تدابیر لازم مطالبی بیان نمود.

لینک کوتاه: asriran.com/0033ph

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خاش کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده

آفتاب‌‌نیوز :

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳% رسید و ۵% افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده