Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید فرخی» روز پنجشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان مرکزی در اراک، افزود: روان‌سازی روند پرداخت تسهیلات موجب رفع مشکلات اقتصادی و افزایش  رضایتمندی در جامعه می‌شود.

وی بیان کرد: بانک‌ها نقش موثری در راستای تحقق جهش تولید دارند و باید در این خصوص همه تلاش  به کار گرفته شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در مدت ۲ ماه گذشته، سه نشست هماهنگی بانک‌های استان برگزار شد که  در پی آنمقرر شد یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به افراد آسیب دیده از کرونا که معرفی‌نامه اصنالف دارند پرداخت شود و بانک‌های عامل برای تحقق این مصوبه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمد ملکی راد» افزود: سه هزار واحد صنفی برای دریافت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات معرفی شدند و این در حالی است که تعهد بانک‌های استان مرکزی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: مشکلاتی سر راه بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات وجود دارد که تمام تلاش برای گره‌گشایی از آن‌ها به کار گرفته شده است.

مدیر شعب بانک ملی استان مرکزی ادامه داد: ساعت کار بانک‌های این استان برای کارکنان  از هفت صبح تا ۱۴ ظهر و برای مشتریان از هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ تعیین شده است و هنوز دستورالعملی برای فعالیت باجه‌های عصر ابلاغ نشده و همچنان بانک‌ها در نوبت عصر تعطیل است.

ملکی‌راد اظهار داشت: با توجه به مدیریت بیماری کرونا، مبالغ اینترنتی، برداشت از عابر بانک‌ها به روال عادی قبل برگشته است.

وی تاکید کرد: بستر لازم خدمات غیرحضوری برای مردم در خدمات بانکی فراهم است و انتظار می‌رودتا جای ممکن تمامی مردم از این خدمات بهره‌گیری کنند.

در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان مرکزی مقرر شد شعب بانکی استان مرکزی تا یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصناف آسیب‌دیده از کرونا پرداخت کنند.

سرعت‌گیری پرداخت وام ازدواج در بانک‌های استان از دیگر مصوبات این نشست بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱۸۳ نفر رسید.

جهانپور اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ۹۸ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. همچنین ۲۶۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون ۷۳۱ هزار و ۲۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا اراک استان مرکزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هماهنگی بانک های استان بانک های استان مرکزی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران