Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:51:08 GMT

جسد کودک غرق شده در رودخانه زاینده رود پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۱۱۱

جسد کودک غرق شده در رودخانه زاینده رود پیدا شد

سید احمد مرتضوی فرد روز پنجشنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جسد این کودک در حوالی روستای "مورکان " شهرستان لنجان استان اصفهان توسط تیم غواص جمعیت هلال احمر استان  پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه این کودک هجدهم اردیبهشت ماه در رودخانه زاینده‌رود غرق شده بود، افزود: از همان ساعت اولیه وقوع حادثه، روزانه ۲ تیم غواص از جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و جست و جو برای پیدا کردن جست کودک را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به هماهنگی با فرماندار لنجان استان اصفهان، برای اعزام تیم‌های غواص برای دومین بار اشاره کرد و گفت: جستجو برای یافتن این کودک غرق شده در پایین دست رودخانه زاینده‌رود و در محدوده آن شهرستان انجام شد.

به گزارش ایرنا، کودک پنج ساله شامگاه پنجشنبه هجدهم اردی‌بهشت‌ماه در حوالی پل چم‌خرم در حاشیه رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان غرق شد.

براساس اعلام پزرشکی قانونی چهارمحال وبختیاری غرق شدگی در رودخانه های استان که به پزشکی قانونی ارجاع داده شده ۳۷ مورد بوده که نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سامان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سامان سازمان امداد و نجات هلال احمر چهارمحال وبختیاری سامان سازمان امداد و نجات هلال احمر رودخانه زاینده رود غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد