Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد انوشیروانی روز پنجشنبه افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان ضرر دیده و دچار آسیب شدند.

وی اظهارداشت: برای همین ۵۰۰ باشگاه، اماکن ورزشی، ورزشکار و مربی استان برای دریافت تسهیلات و وام به وزرات ورزش و جوانان معرفی شدند تا با دریافت تسهیلات بخشی از مشکلات آنها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اغلب اماکن بخش خصوصی استیجاری بوده و متصدیان آنها نیاز به کمک و مساعدت مالی دارند، بیان‌کرد: در ادامه روند حمایت مالی از خسارت‌دیدگان در نظر داریم طی تفاهم‌نامه‌ای با صندوق قرض‌الحسنه رسالت استان اردبیل تسهیلات مالی در اختیار آنها  قرار دهیم.

وی اضافه‌کرد: پرداخت تسهیلات ۱۶۰ میلیون ریالی و ثبت‌نام صاحبان باشگاه‌های خصوصی برای برخورداری از این وام بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

انوشیروانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین نسبت به معافیت سه ماه حق اجاره سالن‌های دولتی اقدام کرده و از مستاجران خود اجاره این مدت تعطیلی اجباری از کرونا را دریافت نخواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ۵۱۲ باشگاه ورزشی خصوصی فعالیت می‌کنند که بیشتر این باشگاه‌ها در اماکن استیجاری مشغول فعالیت بوده و در مدت تعطیلی ناچار به پرداخت اجاره بهای مکان‌ها و سالن‌های در اختیار خود بوده‌اند.

وی اراده دولت را علیرغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کمبود منابع، کاهش فشارها برای مردم و فعالان اقتصادی دانست و بیان‌کرد: اراده وزارت ورزش و جوانان هم کمک به فعالان اقتصادی در ورزش است تا حداقل بتوانند با حفظ وضع موجود اشتغال، شرایط را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت ۳۰ رشته ورزشی در باشگاه‌های دولتی و خصوصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی از هفته جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه به ایجاد نشاط و شادابی انتظار از مسوولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ورزشی با رعایت مسائل بهداشتی است.

 

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش و جوانان استان استان اردبیل باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی