Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با فرماندار مهدی‌شهر به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه دغدغه مردم و مسئولان شهرستان مهدی‌شهر نسبت به امر مهارت‌آموزی بسیار ارزشمند است، ابراز داشت: این در شرایطی که در باقی نقاط استان به این شدت شاهد این دغدغه نیستیم.

وی ضمن بیان اینکه اهداف اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری از مزایای مهارت‌آموزی در شهرستان مهدی‌شهر است، افزود: معتقدیم هر چه به‌سوی ارتقا مهارت‌آموزی مبتنی بر نیاز جامعه گام برداریم به همان نسبت از میزان بیکاری کاسته خواهد شد لذا این مهم در این اداره کل به‌طور جد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان بابیان اینکه مطالعات چندباره برای ساخت ساختمان جدید موجب زیادشدن مدت‌زمان اجرای آن شد، ابراز داشت: طبق مطالعات صورت گرفته و نقشه پیش‌بینی‌شده، ساختمان جدید فنی و حرفه‌ای مهدی‌شهر یکی از بهترین ساختمان‌های حال حاضر استان می‌شود.

منصوری ضمن ابراز خرسندی از اجرای عملیات ساخت این پروژه، اضافه کرد: با طی شدن روند مناقصات و تعیین پیمانکار مربوطه در روزهای آینده می‌توانیم به‌زودی شاهد آغاز عملیات پروژه ساختمان جدید فنی و حرفه‌ای شهرستان مهدی‌شهر باشیم.

کد خبر 4931610

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان مهدیشهر آموزش مهارتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا بیرجند ایلام کمک به نیازمندان مواسات روز قدس روابط عمومی ساختمان جدید فنی و حرفه ای مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه