Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان و در راستای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان، قرار است جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ۳۰۰۰ بسته حمایتی در قالب طرح دست-یار و پویش مواسات بین نیازمندان توزیع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن نجات اظهار داشت: هر ساله در آستانه فرارسیدن شهادت مولای متقیان علی (ع) و در لیالی قدر طرح‌های کوچه‌گردی به همت خیران اجرایی شده و مایحتاج تعریف‌شده در سبد غذایی یک‌ماهه بین محرومان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح که به عنوان یک آیین جای خود را در میان مردم باز کرده است در جمعیت هلال‌احمر با عنوان طرح دست‌-یار دنبال می‌شود.

 نجات با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر طرح قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه افزود: در اتفاقات تلخ شیوع کرونا اقشار فراوانی از جامعه آسیب‌های مالی دیده‌اند که حمایت از آن‌ها ضروری و غیر قابل اجتناب است. درپی فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طرح دست-یار با مشارکت مردم و خیران در سطح کشور و استان فعال شد؛ در خراسان شمالی این طرح را با پویش مواسات همراه کردیم تا یک حرکت عمومی زیبا در این زمینه شکل بگیرد.

 وی ادامه داد: بر این اساس ۳۰۰۰بسته با همکاری ستاد استانی مواسات وسپاه حضرت جوادالائمه ع تهیه و بین خانواده‌های نیازمند متأثر از کرونا توزیع شود.

 نجات گفت: هماهنگی‌های لازم با سپاه پاسداران استان برای توزیع مناسب این بسته‌ها انجام و لیست خانواده‌ها با همکاری دو مجموعه احصاء شده است تا روند توزیع نیز به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

سهرابی راد/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توزیع پویش دست یار طرح دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب