Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:08:45 GMT

روز قدس نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۶۷۳

روز قدس نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره) روز قدس، روز حیات اسلام است، گفت: روز جهانی قدس، نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و با لبیک به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: روز قدس، نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مساله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و همچنین بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نخواهد شد.

صادقی نیارکی افزود: روزبه‌روز، آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفان از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سال‌ها تحت سیطره یک مشت مستبد خودباخته هستند.

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه قضایی این استان در آستانه روز جهانی قدس با بیعت مجدد خویش با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) با افتخار اعلام آمادگی می‌کنند.

صادقی نیارکی گفت: دستگاه قضایی با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا ضمن حضور آگاهانه و فعال در شبکه‌های اجتماعی، پیام روز قدس را به گوش جهانیان می‌رساند و همواره در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارد.

کد خبر 4931715

منبع: مهر

کلیدواژه: روز قدس دادگستری زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا روز قدس بیرجند ایلام کمک به نیازمندان مواسات مشهد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد