Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:25:34 GMT

جودو فارس جزو سه استان برتر کشور است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۷۸۶

جودو فارس جزو سه استان برتر کشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  حیدر علی کامیاب در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان، با اشاره به محدودیت‌های مالی در حوزه‌های مختلف اجرایی که به واسطه تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان ایجاد شده گفت: در چنین شرایطی قبول مسئولیت دل شیر می‌خواهد.

او با بیان اینکه علی رغم تنگنا‌های موجود روسای هیئت‌های ورزشی استان بسیار خوب عمل کرده‌اند، افزود: جودو نیز جزو رشته‌هایی است که با تدابیر اتخاذ شده، توسط رئیس هیئت و بزرگان این رشته درزمره یکی از بی حاشیه‌ترین و در عین حال موفق‌ترین رشته‌های ورزشی استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه نمره جودوی استان ۲۰ است، ادامه داد: این که در بدترین شرایط مالی شاهد افزایش دو برابری تعداد ورزشکاران سازماندهی شده این رشته ورزشی در استان هستیم نشان از وجود فضای خوب مدیریت شده در جودو دارد.

کامیاب خواستار توسعه مبحث آموزش و استعدادیابی در روستا‌ها شد و گفت: با توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان، اگر شاهد توسعه نرم‌افزاری این ورزش در دو بخش استعدادیابی و آموزش باشیم، بدون شک طی چند سال آینده از میان نوجوانان و جوانان روستایی نیز می‌توانیم قهرمانان بزرگی را به ورزش کشور و دنیا معرفی کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تعداد ورزشکاران استان فارس حاضر در المپیک پیش‌رو، گفت: یکی از اهداف ما در گذشته افزایش تعداد ورزشکاران استان در المپیک بود، اما حالا به دنبال افزایش سهم این استان در کسب مدال‌های المپیک‌ای هستیم.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان فارس که با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد، وحید زارعی نژاد با کسب ۱۸ رأی اعتماد از مجمع انتخاباتی این هیئت برای بار دوم سکان‌دار این هیئت شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیئت جودو استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد. - اخبار ورزشی -

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران