Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد سبحانی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: امروز پنج شنبه اول خردادماه ۹۹ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود وقوع از داخل در یک آپارتمان مسکونی در غرب مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفائ حریق ایستگاه ۳۰ آتش‌نشانی را به محل حادثه در بولوار امیریه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در داخل واحد مسکونی در آپارتمانی پنج طبقه به وقوع پیوسته و دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مجتمع بود که این اتفاق منجر به محبوسی ساکنان در طبقات بالایی این آپارتمان شده بود، که بلافاصله آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول ضمن نجات ساکنان، هفت نفر از افراد حاضر در این آپارتمان مسکونی شامل ۳کودک و ۳خانم و ۱ آقا را به مکان منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار کامل آتش سوزی آشپزخانه این منزل مسکونی کردند.   معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: خوشبختانه در این آتش سوزی به ساکنان آسیبی وارد نشد و علت اولیه وقوع این آتش سوزی، نشت گاز شهری از پایه سماور در داخل آشپزخانه این منزل بوده و هنگام حادثه نیز مالک در محل نبوده است.   آتش نشانان اعزامی پس از اتمام عملیات ضمن ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی نجات از مرگ آتش نشانی مشهد حادثه آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم

فرماندار شفت از گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار شفت با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند.

آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید