Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بزرگترین ناقض تصمیمات سازمان‌ملل و قطعنامه‌های شورای امنیت است، اظهار داشت: قدس محل همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان بوده است اما رژیم صهیونیستی آرامش این سرزمین را مختل کرده است.

قهرمان سلیمانی روز پنجشنبه در میزگردی به مناسبت روز جهانی قدس که در فرمت کنفرانس ویدئویی برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز در مورد یکی از پیچیده ترین مسائل جهانی گفت وگو می کنیم که در حداقل ۷۲ سال گذشته به بحرانی در جهان تبدیل شده که راه حل مثبتی برای آن پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از سال ۱۹۴۸ به این طرف اگر سازمان ملل را تجلی اراده جامعه جهانی بدانیم سالانه حداقل دو قطعنامه در مجمع عمومی و در شورای امنیت علیه رژیم فاسد صهیونیستی صادر کرده است. 

سلیمانی ادامه داد: با حمایت مطلق برخی کشورها از رژیم صهیونیستی، مساله فلسطین همچنان لاینحل باقی مانده است.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه تصریح کرد: مساله فلسطین، مساله جامعه جهانی است. ممکن است حساسیت به آن در بین کشورهای اسلامی و عربی بیشتر باشد اما این واقعیت به هیچ وجه از مسئولیت جامعه جهانی در این مساله بغرنج نمی‌کاهد.

وی افزود: وجدان جامعه جهانی در مساله فلسطین همیشه معذب بوده که نتوانست برای آن راه حلی بیابد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روزی است که به جامعه جهانی یادآوری می‌کند که همه ما دربرابر سرنوشت مردم فلسطین مسئولیت داریم. 

گفتنی است، روز جهانی قدس ابتکار امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود که به یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شد. در این روز مسلمانان جهان؛ ترور،‌ غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان را در سرزمین‌های اشغالی که به‌وسیله رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود، محکوم می‌کنند و نابودی استکبار و نابودی کفر را فریاد می‌زنند.

سلیمانی در ادامه میزگرد اینترنتی خاطرنشان کرد: : برگزاری این میزگرد هم نشانه آن است که همه ما نسبت به مساله فلسطین احساس درد و ناراحتی می‌کنیم. 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رژیم صهیونیستی سازمان ملل فلسطین اسراییل سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی مساله فلسطین جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است

ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران دانشجو در این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: «چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...»

بیشتر بخوانید: کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

سخنگوی وزارت خارجه پیشتر نیز در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشته بود: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز پنجشنبه به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضداسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

در حالیکه هر روز پرده جدیدی از جنایات ارتش تروریست صهیونیستی برملا می‌شود و رژیم صهیونیستی حتی به توصیه‌های ظاهری دولت آمریکا برای توقف نقض قوانین بین‌المللی، تجاوز و تنش آفرینی در سطح منطقه‌ای و پرهیز از انجام جنایت جنگی گسترده علیه کودکان و زنان بیگناه و بیماران و مجروحان بی اعتنایی می‌کند، ارائه حمایت‌های مالی کم سابقه به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و بطور همزمان مقابله با اعتراضات خودجوش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده دوگانگی آشکار بین مواضع ظاهری و رفتار سیاسی آمریکاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228423 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند