Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که روز پنجشنبه نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: رژیم اشغالگر قدسبا رفتار ضد بشری و زشت‌خویی چهره‌ای از پلیدی است و تاسف‌برانگیزتر آن است که این رژیم سفاک، در پرتو حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ سیاسی، پولی و تسلیحاتی چند دولت زیاده‌خواه غربی، موجودیت نامشروع خود را در جامعه بشری استمرار بخشیده و به مثابه غده وخیم سرطانی، سلامت جامعه بشری را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه می‌افزاید: هیچ سلاح مرگباری در دنیای امروز عامل قدرت محسوب نمی‌شود و بدون کمترین تردید، قدرت برتر متعلق به ملت‌هاست و بر اساس همین منطق ، چشم‌انداز آینده برای ملت فلسطین روشن و امیدبخش است و فلسطینیان گام‌های بلندی را برای تسلط بر سرنوشت خویش به جلو برداشته‌اند.

انجمن صلح و حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان مرکزی نیز در بیانیه‌ای به مناسب روز قدس عنوان کرد: امسال تقارن ارزشمند روز جهانی قدس به‌عنوان نماد ظلم و مبارزات ضد صهیونیستی امت اسلامی با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان یمن در بیانیه‌ای بر موضع استوار یمن در قبال موضوع فلسطین تاکید کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که هرگونه تشدید تنش آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن و پیامدهای ناشی از آن، با قاطعیت و غافلگیری غیرمنتظره‌ای مواجه خواهد شد که دشمنان یمن آن را پیش‌بینی نکرده یا انتظار ندارند.
 
یمن بار دیگر بر تعهد خود به صلح تاکید کرد و نسبت به اجرای طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی در منطقه هشدار داد.
 
مجلس یمن همچنین همگان را به هوشیاری و بسیج همه نیروها و اتحاد جبهه ملی برای مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت و ایستادگی قاطع در برابر متجاوزان و اشغالگران و حامیان آنها فراخواند.
 
نیروهای مسلح یمن روز جمعه (14 اردیبهشت‌ماه) از آغاز اجرای چهارمین مرحله از تشدید تنش با گسترش هدف‌گیری کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به سمت دریای مدیترانه خبر دادند.
 
این اقدام در پاسخ به دستورات سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله بود که گفت تا زمانی که اسرائیل به جنگ غزه پایان دهد و آمریکا حمله به یمن را متوقف کند، عملیات در دریای سرخ را تشدید خواهد کرد.
 
سید عبدالملک گفت: «اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی به ناسازگاری خود ادامه دهند، ما برای مرحله چهارم تشدید تنش آماده می‌شویم.»
 

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی