Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب اسپوتنیک، «جاناتان هافمن» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت: در حال حاضر، من از تلاش‌ها و عملیات‌هایی که جریان داشته باشد، اطلاعی ندارم. 
تعمیق روابط تهران- کاراکاس به عنوان دو بازیگر تحت تحریم در روزهای اخیر به نگرانی و هراس کاخ سفید دامن زده و پس از حرکت کشتی‌های حامل سوخت ایران به مقصد ونزوئلا، واشنگتن نیروی نظامی به دریای کارائیب اعزام کرده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین ارتباط، نیروی دریایی آمریکا از اعزام چهار ناو جنگی به نام‌های «یواس‌اس دیترویت»، «یواس‌اس لاسن»، «یواس‌اس پربل» و «یواس‌اس فاراگات» برای توقیف پنج نفتکش ایرانی خبر داد که این ناوگروه به همراه هواپیمای «پی ۸ پوسایدون» راهی کارائیب شده‌اند.
«نیکولاس مادورو» رییس جمهوری ونزوئلا در بحبوحه افزایش تنش‌آفرینی‌های آمریکا علیه کاراکاس و تهران، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.
مادورو روز پنجشنبه در پیامی تلویزیونی اظهار کرد: «جمهوری اسلامی ایران؛ از حمایت شما متشکریم. ما آماده هستیم به هر میزان و هر زمان. ایران، سلام علیکم.»

برچسب‌ها پنتاگون کاراکاس ایالات متحده آمریکا ونزوئلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پنتاگون کاراکاس ایالات متحده آمریکا ونزوئلا پنتاگون کاراکاس ایالات متحده آمریکا ونزوئلا یواس اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه