Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را منتشر کردند.

متن پیام علیرضا رزم‌حسینی بدین شرح است:

روز قدس در حقیقت روز پاسداشت خون شهدای گلگون‌کفن و انسان‌های آزادی‌خواهی است که در راه آزادی و استقلال، با تمام توان در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کردند تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان جنایتکار و احقاق حق مردم مظلوم فلسطین هر روز یک گام به تحقق، نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با قرار گرفتن آزادی قدس شریف به عنوان یکی از محوری‌ترین مسائل انقلاب اسلامی و جهان اسلام، حالا همه ملت‌های مسلمان با وحدت و انسجام، یک‌صدا، تظلم‌خواهی زنان و مردان بی‌دفاع از شر رژیم صهیونیستی را سر می‌دهند.

ملت ایران همواره نشان داده‌اند که استکبارستیزی یکی از اصول بنیادی و غیرقابل تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و راهی که سرداران و سربازان جان بر کف جبهه مقامت مانند شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دفاع از مردم مظلوم و آزادی‌خواه در پیش گرفته‌اند را همچنان تداوم خواهند بخشید.

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مزین به نام روز جهانی قدس است، بار دیگر ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فلسطینی‌های عزیز عهد می‌بندیم که در کنار همه انسان‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان، تا آخرین قطره خون با لبیک به رهنمودهای معمار کبیر انقلاب امام روح‌الله(ره)، ندای آزادی قدس شریف را سر دهیم و لحظه‌ای از این آرمان مقدس دست نکشیم.

طرح شوم معامله قرن آمریکا بقاء و دوام رژیم صهیونیستی را تضمین نخواهد کرد

محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد نیز در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است؛ به مدد اندیشه سترگ، روشن‌بین و نافذ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در اوایل طلوع انقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان منتهی به آفرینش روز قدس شد. این رویداد حیاتی که با خروش مردم ولایت‌مدار ایران در هر سال طنین‌انداز می‌شود، رفته رفته تمامی کشورهای جهان را در برگرفته است. حضور میلیونی مردم یادآور و موید مظلومیت مردم فلسطین و مصداق ابراز انزجار و تنفر از رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل و هم‌پیالگی و امپریالیزم جهانخوار آمریکاست.

سیل خروشان حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی‌های روز قدس در سنوات گذشته ضربات مهلکی را بر پیکره سست و عنکبوت‌وار رژیم صهیونیستی وارد نموده، به طوری که حتی طرح شوم معامله قرن آمریکا و ایادی آن بقاء و دوام آن را تضمین نخواهد کرد و تفسیر زیبا و حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید به مدد الهی میسر و محقق خواهد کرد.

در شرایط امروز ایران اسلامی که متاثر از ویروس کرونا اجتماعات ممنوع شده  و حضور فیزیکی مردم شریف در روز قدس غیر ممکن گشته، بی‌شک فضای مجازی و رسانه‌ها در انعکاس جنایات رژیم غاصب بستر مناسبی است که باید غنیمت شمرد و از این ظرفیت به ویژه  در انتشار بیانات شیوا و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در روز قدس امسال که راهگشای و چراغ راه خواهد بود، بهره کافی برد.

رجاء واثق دارد این حضور موثر همچون سیلی بنیان‌کن شالوده پوشالی رژیم سراسر تباهی و فساد صهیونیستی را به قهقرا و گودال فنا پرتاب خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد

رئیس فراکسیون حزب‌الله با اشاره به اینکه صحنه‌های شکست صهیونیست‌ها در جنگ غزه کاملا آشکار شده تاکید کرد عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» ایران ضد رژیم اشغالگر به اهداف خود رسید و بازدارندگی ساختگی اسرائیل در منطقه را نابود کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی درباره تحولات مربوط به نبرد کنونی با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که امروز جنگ غزه هفت ماهگی خود را پشت سر می‌گذارد و این در حالی است که دشمن اسرائیلی همچنان سردرگم و گیج و ناامید است و نمی‌داند چه کار کند. صهیونیست‌ها در طول این مدت و بعد از همه وحشیگری‌ها و جنایاتی که علیه غیرنظامیان به راه انداختند نتوانستند به هیچ یک از اهداف خود برسند و نه یک اسیر اسرائیلی به زور آزاد شد و نه مقاومت در غزه از بین رفت.

سناریو شکست صهیونیست‌ها در رفح هم تکرار می‌شود

محمد رعد درباره شرایط میدانی جنگ غزه گفت که حتی اگر صهیونیست‌ها توانسته باشند در داخل غزه نفوذ کنند اما هرگز قادر به سیطره بر آن نبوده‌اند. حمله یک چیز است و کنترل و سیطره یک چیز دیگر و نیروهای اشغالگر بعد از این همه مدت حمله وحشیانه‌ای که به غزه انجام دادند نتوانستند به هیچ یک از مناطقی که مورد حمله قرار داده بودند سیطره پیدا کنند و بنابراین حمله و ویرانگری و سپس عقب نشینی تبدیل به رویه معمول ارتش دشمن در غزه شده است.

وی افزود که بار دیگر تاکید می‌کنیم اگر صهیونیست‌ها به دنبال یک ماجراجویی جدید و حمله به رفح باشند سناریوی شکست آنها در مناطق مختلف غزه در رفح هم تکرار خواهد شد و بدون اینکه به هیچ چیز برسند مجبور به عقب نشینی از این منطقه می‌شوند و تنها مجبورند متحمل تلفات جانی و مالی گسترده شوند.

این مقام حزب الله تصریح کرد که رژیم اشغالگر در باتلاق غزه گرفتار شده و همه محاسبات آن به هم ریخت و امروز در شرایطی قرار گرفته که نمی‌تواند از آن نجات پیدا کند.

ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد

محمد رعد در ادامه به عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی اشاره و تاکید کرد که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران همه ادعاها و بازدارندگی ساختگی اسرائیل را در منطقه نابود کرد و این یکی از مهمترین دستاوردهای راهبردی مقاومت محسوب می‌ شود. موشک‌هایی که ایران به سمت مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی شلیک کرد کاملا به اهداف خود رسید.

وی گفت که ایران در این عملیات از خلال ضربه بزرگی که به رژیم صهیونیستی وارد کرد قدرت بازدارندگی خود را تثبیت نمود و امروز برای همه جهان روشن شده که موجودیت اشغالگر صهیونیستی قدرت محافظت از خودش را ندارد و مردم منطقه این توان را دارند که در برابر این رژیم بایستند و آن را از فلسطین اشغالی بیرون بیندازند و به ظلم و ستم آن پایان دهند؛ چرا که بقای موجودیت صهیونیستی در گرو حمایت‌های بین المللی و خارجی از آن بوده و خود این رژیم به تنهایی هیچ قدرتی ندارد.

نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل استنعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسیدحزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید است

رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که نبرد ما با صهیونیست‌ها نشان داد غربی‌ها چقدر فرهنگ کثیف و جهت‌گیری‌های فاسدی دارند و هیچ اهمیتی برای ارزش‌های انسانی قائل نیستند. همچنین روشن شد که دفاع از حقیقت و حمایت از غیرنظامیان و زنان و کودکان چیزی است که تنها در تمدن ما و آموزه‌های دینی ما وجود دارد. جنگ غزه روشن کرد که تمدن غرب همان ظلم و ستمی است که امروز علیه مردم فلسطین می‌بینیم. هفت ماه از جنگ گذشته و غربی‌ها در این مدت هیچ اقدامی برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه نکرده‌اند بلکه همچنان از این تجاوزات شنیع صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع حمایت می‌کنند.

مقاومت به هرگونه گسترش تجاوزات صهیونیست‌ها پاسخ می‌دهد

محمد رعد درباره حملات بزلانه ارتش صهیونیستی به غیرنظامیان در جنوب لبنان گفت که صهیونیست‌ها می دانند دیگر قادر به جنگیدن در منطقه نیستند و بنابراین وقتی از فشارهای مقاومت خسته می‌شوند به حمله ضد غیرنظامیان روی می‌آورند. اما مجددا تاکید می‌کنیم که ما به هرگونه گسترش تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم و تا امروز هم طبق همین معادله عمل کرده‌ایم.

صحنه‌های شکست اسرائیل کاملا آشکار است

این مقام ارشد حزب الله تصریح کرد که در سطح راهبردی، جنگ به پایان رسیده و اسرائیلی‌ها هر روز شکست خود را نشان می‌دهند. وقتی که رئیس اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی در میانه جنگ استعفا می‌دهد این به معنای شکست اسرائیل است و زمانی که صهیونیست‌ها علیه کابینه و مقامات رژیم اشغالگر تظاهرات می‌کنند و می گویند که هنوز اسرائیل نتوانسته هیچ اسیری را از غزه بیرون بیاورد این بدان معناست که دشمن در رسیدن به اهدافی که برای تجاوز به غزه اعلام کرده بود ناکام مانده است.

وی ادامه داد که خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند که متحمل یک شکست راهبردی در این جنگ شده‌اند اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر همچنان اصرار به ادامه جنگ فرسایشی غزه دارد؛ چرا که می‌داند در صورت پایان این جنگ باید از عرصه قدرت کنار برود و وقتی که جنگ غزه متوقف شد زندگی سیاسی نتانیاهو هم به پایان خواهد رسید.

محمد رعد گفت که ما از ابتدای جنگ هدف و استراتژی خود را مشخص کردیم و هنوز هم طبق یک برنامه معین با دشمن مبارزه می‌کنیم. این در حالی است که صهیونیست‌ها همچنان در باتلاق جنگ دست و پا می‌زنند و نمی‌دانند چه کار می‌کنند و نمی‌دانند که چگونه باید از این بن بست خارج شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت