Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص درگذشت مرحوم «بهنام بهرامی طاقانکی» در سوئیس از ادامه پیگیری‌ها با مقامات سوئیس درباره علت مرگ متوفی خبر داد.

قدس آنلاین: سید عباس موسوی با اشاره به درگذشت مرحوم «بهنام بهرامی طاقانکی» در سوئیس اظهار داشت: حسب اطلاعات دریافتی متوفی در آذر ماه ۱۳۹۷ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئیس مراجعه و ضمن اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ از ایران خارج و سپس به سوئیس پناهنده و گذرنامه‌اش در مسیر عزیمت به این کشور در آب‌های ترکیه و یونان مفقود شد، تقاضای صدور گذرنامه جدید کرد که برای وی صادر و تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: پلیس سوئیس در آذر ماه سال ۹۸ طی مکتوبی خطاب به سفارت ایران در برن، ضمن اعلام اینکه جسد متوفی را در منزل شخصی‌اش پیدا کرده، تشخیص اولیه در خصوص علت مرگ را خودکشی ذکر و تاکید می‌کند جنازه متوفی به پزشکی قانونی ژنو منتقل شده است که بلافاصله پس از دریافت گزارش پلیس پیگیری‌های سفارت ایران در سوییس و شخص سفیر از طرق مختلف برای تماس با خانواده مرحوم و کسب نظر آن‌ها در خصوص انتقال جنازه متوفی به ایران انجام می‌شود.

موسوی گفت: مکتوب پدر آن مرحوم مبنی بر موافقت با دفن پیکر فرزندش در شهر ژنو در تاریخ ۲۷ آذر ۹۸ از طریق دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مشهد مقدس به سفارت کشورمان در سوئیس ارسال می‌شود و بر این اساس متوفی با همکاری مرکز اسلامی ژنو و با رعایت شئونات اسلامی در سوئیس به خاک سپرده می‌شود.

موسوی افزود: پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوییس با مقامات ذیربط این کشور برای دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی درباره علت مرگ متوفی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاریکاتوریست ایرانی مرگ كاريكاتوريست ايراني سید عباس موسوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد