Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به دنبال اعلام تاریخ جدید کنکور سراسری در روز ۱۶ اردیبهشت، سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان، فرصت مجددی را برای ثبت نام در کنکور سراسری از روز یکشنبه  ۲۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: این مهلت مجدد دو شب پیش به پایان رسید و تعداد ۳۱ هزار و ۵۱۸ داوطلب جدید اقدام به ثبت نام کردند. در مجموع تعداد کل داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ به ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار ۵۲۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران مشخص شد

زرین آمیزی گفت: این مهلت برای کسانی در نظر گرفته شده بود که در دو مرحله قبلی (تاریخ‌های ۱۶ تا ۲۷ دی ماه و ۱۲ تا ۱۵ اسفند ۹۸) موفق به ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ نشده بودند. 

او در ادامه بیان کرد: کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد است.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: براساس زمان‌بندی جدید، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ از ۱۲ و ۱۳ تیرماه به روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ۹۹ منتقل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری 99 کنکور سراسری سال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال