Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:09:08 GMT

مروری گذرا بر بوندسلیگا پیش از شروع دوباره + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۹۹۸

مروری گذرا بر بوندسلیگا پیش از شروع دوباره + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  فوتبال ۱۲۰ مورخ  اول خرداد ۹۹، در آیتمی به مرور اتفاقات رقابت‌های بوندسلیگا آلمان پیش از شروع مجدد این رقابت‌ها پرداخت.

در ادامه این بخش از برنامه را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: چه قوانینی برای شروع لالیگا در شرایط کرونایی تعیین شده است؟ + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فوتبال 120 فوتبال اروپا بوندسلیگا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • کمک بایرن به کین
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت