Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:08:16 GMT

سی ویکمین کنگره نوامبر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۷۴۴

سی ویکمین کنگره نوامبر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین کنگره نوامبر (Novembertagung) در مورد تاریخ و فلسفه ریاضیات در روزهای ۲۶- ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ در برلین- آلمان برگزار می‌شود.

کنگره نوامبر (Novembertagung) یک کنفرانس بین‌المللی در زمینه تاریخ و فلسفه ریاضیات و زمینه‌های مشابه است که در میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط برگزار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف آن فراهم آوردن فرصتی برای محققان در سطوح مختلف برای ارائه و بحث در مورد تحقیقات خود در یک محیط غیر رسمی و ایمن است.

موضوعات محوری شامل موضوعاتی چون اگزوماتیک در فلسفه و ریاضیات یونان باستان، اگزوماتیک قبل از اقلیدس، نقد ریاضیات یونان باستان از دیدگاه بدیهی، مطالعات موردی تاریخی در مورد توسعه آگزوماتیک پس از دوران باستان یونان، اگزوماتیک در ریاضیات معاصر و سایر موضوعات مرتبط است.

علاقمندان به موضوع کنفرانس می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس ایمیل novembertagung۲۰۲۰@gmail.com در این کنفرانس مشارکت نمایند.
مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱ژوئیه ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://novembertagung.wordpress.com مراجعه گردد.

کد خبر 4930609

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسفه برلین ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا شب قدر قرآن دعا و نیایش کنفرانس بین المللی برنامه تلویزیونی سوره روز قدس امام علی ع ماه مبارك رمضان شبکه چهار سیما تفسیر قرآن معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد