Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@01:57:11 GMT

۲۴ دستگاه خودروی احتکاری توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۸۹۲

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا میر حیدری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در پارکینگی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۲۴ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سردار میرحیدری گفت: ۷ دستگاه ساینا، ۹ دستگاه تیبا، ۶ سواری پراید، یک وانت پراید و یک تیبا ۲ همگی صفر و فاقد پلاک کشف و پارکینگ پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش سایت پلیس، سردار میرحیدری، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد بندرخمیر هنگام گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.
سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت فرار کرد که پس از طی مسافتی به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید؛ مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
وی گفت: در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت کردند و سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی بندرخمیرافزود: زوایای مختلف وقوع این حادثه در حال بررسی است که نتیجه نهایی متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر