Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خدایی روز جمعه در خصوص مشخصات این آثار تولیدی در حوزه هنری استان زنجان افزود: این آثار توسط رضا نجفلو و محمدمهدی ولیزاده از اساتید دانشگاهی رشته گرافیک و مدرس کارگاه تخصصی پوستر حوزه هنری زنجان با محوریت حمایت از جنبش‌های مقاومتی مردم فلسطین در مقابل حکومت غاصب اسرائیل تولید شده که در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پوسترهای تولید شده به همت حوزه هنری زنجان و با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تولید و به شکل انبوه چاپ و در بین ارگان‌های و سازمان‌های استان منتشر شده است.

این مسؤول ادامه داد: آثار تولیدی هنرمندان زنجانی در ابعاد ۳۵*۵۰ سانتیمتر است که پیش از این نیز هنرمندان حوزه هنری استان در مناسبت های مختلف آثار هنری تولید کردند.

پیش از این نیز رییس حوزه هنری استان زنجان نیز گفته  بود: به مناسبت روز جهانی قدس، حوزه هنری این استان پویش سراسری شعرخوانی "فلسطین آزاد" را با محوریت روز قدس و آزادی فلسطین در فضای مجازی به اجرا گذاشته است، که تا دوم خرداد سال جاری ادامه دارد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است که مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیسم در راهپپمایی روز قدس حاضر می شوند که امسال با توجه به  شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و طرح معامله قرن سبب شده افزایش حساسیت این روز در کشور شده،  اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت هرگونه تجمع برنامه‌های این روز قدس در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها حوزه هنری زنجان روز قدس فلسطین پروندهٔ خبری روز قدس در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه هنری زنجان روز قدس فلسطین حوزه هنری زنجان روز قدس فلسطین حوزه هنری زنجان فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ