Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:52:20 GMT

ویدال: نمی‌خواهم بروم، از بارسا راضی‌ام

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۹۴۰

ویدال: نمی‌خواهم بروم، از بارسا راضی‌ام

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا با وجود شایعات درباره انتقالش به اینتر می‌گوید به باشگاه کاتالان متعهد است و از حضورش در بارسلونا کاملا راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا در حالی که این اواخر شایعات بسیار زیادی درباره انتقالش به اینترمیلان و ملحق شدن او به مربی سابقش آنتونیو کونته مطرح شده می‌گوید از شرایطش در بارسا کاملا راضی است و خود را به باشگاه کاتالان متعهد می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس برخی شایعات ویدال ممکن است به عنوان بخشی از توافق دو باشگاه برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ، راهی اینتر شود. ولی این ملی‌پوش شلیایی که تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد از عدم تمایل خود برای ترک نوکمپ پرده برداشته و می‌گوید از شرایطش در  بارسلونا بسیار راضی است.

 

ویدال در این باره گفت:" من در بارسلونا خیلی راضی و راحتم و البته شکی نیست که می‌خواهم اینجا ادامه بدهم. من الان از هر زمان دیگری آماده‌تر هستم".

 

ستاره شیلیایی در ادامه گفت:" من اینجا راضی و خوشحالم. ما گروه خیلی خوبی هستیم و من در رختکن بارسا دوستهای معرکه‌ای دارم. از نظر فیزیکی احساس می‌کنم وضعم خوب خوب است، بهتر از هر وقت دیگری. در تمام دوران فوتبالی‌ام هیچوقت اینقدر زمان برای تمرین و آماده شدن نداشته‌ام".

 

 

بارسلونا آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست درخششی که از او انتظار می‌رفت را تکرار کند و همین موضوع باعث شده است که یکی از بازیکنانی باشد که احتمال جدایی‌اش از این باشگاه بسیار جدی به نظر برسد.

مشکلات مالی بارسلونا باعث شده است که این باشگاه چاره دیگری جز فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو نداشته باشد و بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسا مدعی شده‌اند که این ستاره برزیلی یکی از گزینه‌ها برای تامین بودجه است.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن در چنین شرایطی تصمیم گرفته که مدیر برنامه جدیدی به خدمت نگیرد و شخصا مذاکراتش با مدیران بارسا یا دیگر باشگاه‌هایی که ممکن است پیشنهادی در این تابستان به او ارائه کنند را پیش ببرد.

این اتفاق و تصمیمی بسیار نادر است و تعجب نزدیکان او و همچنین مدیران بارسا را به همراه داشته است و آنها باور دارند که پیش بردن مذاکرات بدون واسطه برای هر دو طرف بسیار دشوارتر و زمان برتر خواهد بود اما رافینیا مایل است که شخصا تمامی تصمیماتش در این زمینه را اتخاذ کند.

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!