Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت با اعلام برنامه‌های دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت گفت: نتیجه نهایی رتبه‌بندی سال ۱۳۹۸ شوراهای انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نیمه اول تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر وحید صرامی ضمن بیان این مطلب، در مورد برنامه‌های دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹، گفت: ما در شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت پیرو فعالیت‌هایی که در سال ۹۸ داشتیم، کارگاه‌های آموزشی منطقه‌ای ویژه توانمندسازی دبیران شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کردیم، در سال جاری شیوع بیماری کرونا مزید بر علت شد که ما همان سیاست تعاملات و آموزش‌های غیر حضوری را پیش ببریم و هماهنگی‌ها و ارتباطاتمان را با دبیران شوراهای انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به آغاز فرآیند رتبه‌بندی شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: یکی از اقداماتی که هر ساله جهت مشخص کردن نقاط ضعف و قوت شوراهای انضباطی و همچنین مشخص نمودن وضعیت فعلی آنها در قیاس با دیگر شوراهای دانشگاهی انجام می‌شود، «بحث رتبه‌بندی عملکرد شوراهای انضباطی» است. رتبه‌بندی فعالیت شوراهای انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال ۱۳۹۸ در حال انجام است و نتایج آن تیرماه امسال اعلام می‌شود.

صرامی افزود: هرساله در همایشی در خردادماه نتایج رتبه‌بندی اعلام می‌شد که در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش برگزار نخواهد شد اما نتایج رتبه‌بندی حتماً طبق برنامه‌ریزی قبلی اعلام می‌شود.

به گزارش مفدا،دبیر شورای انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص اعتراضات احتمالی شورای انضباطی دانشگاهی به نتایج رتبه‌بندی گفت: هر ساله بعد از مشخص شدن نتایج ارزیابی سالانه، نتایج در قالب کارنامه به شوراهای انضباطی اعلام شده و به آنها مهلتی برای دریافت اعتراضات خواهیم داد و پس از دریافت نظرات و یا احیاناً اعتراضات و بررسی دقیق آنها، نتایج نهایی رتبه‌بندی عملکرد شوراهای انضباطی دانشگاه‌ها نیمه اول تیر اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه پیرامون سایر برنامه‌های دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در سال جاری، گفت: از نیمه دوم تیرماه هم طبق برنامه‌ تدوین شده، کارگاه‌های آموزشی منطقه‌ای ویژه توانمندسازی دبیران شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را همانند سال گذشته شروع خواهیم کرد با این تفاوت که ما سال گذشته اولین سالی بود که این کارگاه‌ها را بصورت ویدیو کنفرانسی برگزار کردیم؛ با توجه به استقبالی که شد بنا داریم که در هر ده منطقه یک کارگاه را در نیمه اول سال و یک کارگاه را در نیمه دوم سال برگزار کنیم؛ البته باید ببینیم که بیماری کرونا، چه زمانی فروکش خواهد کرد و پروتکل‌های بهداشتی چه زمانی به شرایط عادی بر خواهد گشت که ما بتوانیم همایش سراسری شورای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی را نیز برگزار کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای انضباطی دانشجویان دانشجويان علوم پزشكي شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نتایج رتبه بندی شورای انضباطی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس ستاد استانی آزمون های سراسری کشور در مازندران گفت : آزمون پنج گروه آزمایشی علوم انسانی ، ریاضی و فنی ، هنر ، زبان های خارجه و علوم تجربی در مازندران طی دو روز برگزاری ، بدون هیچگونه تخلف و تقلب ، در سلامت و امنیت کامل پایان یافت.

حشمت الله علی نژاد در حاشیه بازید از حوزه امتجانی گروه علوم تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت :گروه آزمایشی علوم تجربی با 17 هزار و 432 داوطلب ، بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال مازندران را به خود اختصاص داده اند .

وی با بیان اینکه نتایج نوبت نخست آزمون سراسری ، نیمه خرداد اعلام و مرحله دوم آزمون سراسری نیز هفتم و هشتم تیر ماه برگزار می شود تصریح کرد :نتایج نوبت دوم آزمون سراسری هم نیمه مرداد و نتایج نهایی نیمه شهریور اعلام خواهد شد.

در آزمون سراسری امسال مازندران ۳۸ هزار و ۲۱۰ داوطلب در ۱۹ حوزه امتحانی و ۱۷ شهرستان با هم رقابت کردند.

آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی و فنی صبح و گروه هنر و زبان های خارجه هم بعد از ظهر دیروز برگزار شد.

با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی در صبح امروز ، نوبت نخست آزمون های سراسری امسال پایان یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت