Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@17:35:59 GMT

فلسفه وجودی اسرائیل در کشتار و ترور مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۵۹۲

فلسفه وجودی اسرائیل در کشتار و ترور مسلمانان است

ماموستا عابد نقیبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت و یکی از علمای مطرح کردستان در گفتگو با خبرنگار تقریب، با تاکید بر این مطلب که امروز مسلمانان بیش از گذشته باید وحدت داشته و در برابر استکبار جهانی اعلام همبستگی نمایند، اظهار داشت:  سال های سال است که اسرائیل جنایتکار مشغول آزار و کودک کشی در فلسطین است و بیت المقدس که جایگاه ویژه ای برای ما مسلمانان به عنوان اولین قبله مان دارد را اشغال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به  فلسفه روز جهانی قدس و پیدایش آن اشاره و  خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شده بسیار روزمهم و ارزشمندی برای محور مقاومت و جهان اسلام است.

ماموستا نقیبی به آیاتی از قرآن در عدم اعتماد به یهود اشاره کردو گفت: خداوند تبارک و تعالی در قرآن می فرمایند: این ها دست از سر شما برنمی دارند، بطوریکه امروز به چشم خود می بینیم که صهیونیزم همه کشور های هم پیمان خود را علیه مسلمانان بسیج کرده است که نتیجه آن جز کودک کشی و ضعیف کشی و جنایت و فشار به مسلمانان نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان سقز گفت: پس واجب است در روز قدس به هر طریق ممکن در هر تجمع فیزیکی، مجازی و به هرشکل ممکن که  در گرامیداشت این روز بزرگ می باشد، باید  حضور جدی داشته و صراحتا انزجار خود را از این رژیم جنایتکار و همراهان آن داشته باشیم.

ماموستا دکتر عابد نقیبی به عادی سازی روابط برخی از دولت های اسلامی با اسرائیل اشاره و بیان داشت: بعضی از کشورهای عرب و مسلمان متاسفانه همبستگی نزدیکی با صهیونیست ها دارند و در راستای منافع استکبار قدم برمی دارند. به عنوان مثال می توان به تشکیل گروه های تروریستی مختلف اشاره کرد که با اسامی مختلف و گاها به اسم اهل سنت که هیج ربطی به اهل سنت ندارند تشکیل می دهد و مسلمان کشی می کنند، آن هم به دست خود مسلمانان که فریب آن ها را خورده اند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر این موضوع که رژیم اسرائیل از همان ابتدای تشکیل بنای خود را بر روی ترور و کشتار مسلمانان نهاده، گفت: اسرائیل تروریست سال هاست که علمای اسلام را به گونه های مختلف ترور کرده و مردم عادی را مورد هجوم و کشتار خود قرار داده است. در ایران نیز علمای اهل سنت و دانشمندان ایرانی از توطئه و ترور این رژیم پلید در امان نبوده اند.

عابد نقیبی در انتها به این فرمایش امام خمینی که اگر مسلمانان وحدت و همبستگی داشته باشند و هر مسلمان سطل آبی بریزد اسرائیل را آب می برد، اشاره و افزود:ما امروز بیش از گذشته به وحدت عملی بین مسلمانان نیاز داریم. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز وعده آن را داده اند امیدواریم که اندیشه امام راحل و سردار بزرگ اسلام سپهبد سلیمانی در آزادسازی قدس شریف به ثمر بنشیند.


انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند

دریافت 10 MB کد خبر 6089768

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است