Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه عاشورا در مراغه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه همزمان با روز قدس، آزادسازی خرمشهر و عید فطر توزیع  3 هزار بسته معیشتی به ارزش 6 میلیارد ریال بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در مراغه آغاز شد.

از زمان شیوع کرونا درشهرستان مراغه 20 هزار سبد معیشتی 30 هزار پرس غذای گرم بین خانواده های آسیب دیده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه در مراغه گفت: مردم نیک اندیش و خیران و گروه های جهادی در این شهر به نحو شایسته به فرمان رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه لبیک گفته اند.

سردار عابدین خرم افزود: از زمان آغاز این رزمایش بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و هزاران پرس غذای گرم به صورت روزانه پخته و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اضافه کرد : مردم ایران اسلامی در حد اعلا به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص راه اندازی رزمایش کمک مومنانه لبیک گفته اند به طوری که امروز سراغ هر کسی رفته شود حتما از رزمایش کمک مومنانه برخوردار شده است.  

به گفته فرمانده سپاه عاشورا ، جوانان بسیجی قرارگاه جهادی شهید دهقان در مبارزه با کرونا کارهای بزرگی انجام داده و توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم از کارهای ماندگار این گروه است.

 

انتهای پیام/60007

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش عید فطر عاشورا مراغه فرمانده سپاه عاشورا عابدین خرم کمک مومنانه کرونا ویروس معیشت خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران