Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان های ننگین برخی کشورها و حکام مرتجع و شکست خورده، حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر کشور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان های ننگین برخی کشورها و حکام مرتجع و شکست خورده، حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام عبدالرضا رحمانی فضلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
روز جهانی قدس یادمان ماندگار انقلاب اسلامی در حقانیت مبانی ظلم ستیزانه این نهضت بزرگ از یوغ جباران زمان است. رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی با حمایت نظام اهریمنی سلطه تشکیل شد و با پشتیبانی این نظام طاغوت مسلک به حیات ذلیلانه و توام با ترس و هراس خود ادامه می دهد، اما انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان های ننگین برخی کشورها و حکام مرتجع و شکست خورده حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد. رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای سلطه جو و در راس آنها آمریکا با وجود قتل عام انسان های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ نتوانست آینده ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محوکننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به " إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا"  این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد. طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر "مقاومت تا همه پرسی" متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است که امروزه مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در قلوب و ایمان مظلومان و مستضعفان جهان بارقه های امید و نشاط و تحرک آفریده است. این طرح مبانی نظری و ماهیت نظام لیبرال دمکراسی مدعیان حقوق بشر را به چالش کشیده است و خشم دشمنان استقلال و آزادی بشریت از یوغ سلطه جویان از ایران انقلابی به دلیل حقانیت همین راهبرد اساسی است و بر همین مبنا ایالات متحده آمریکا با خفت و استیصال برخلاف و بی اعتنا به تمام قواعد و موازین خودپذیرفته در جامعه بین الملل اقدام به تهدید و به کاربردن سلاح نمایشی و مضحک تحریم کرده است، غافل از آنکه مردمانی که توکلشان بر وعده های خلل ناپذیر الهی است از عبادالشیطان هیچ واهمه و ترسی ندارند و مومنان به قدرت لایزال الهی به زودی با ثبات قدم در نصرت الهی برای نابودی باطل،نماز وحدت آفرین و شکر را در مسجدالاقصی اقامه خواهند کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی قدس روز قدس رحمانی فضلی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • تصاویر دیدنی از جان گرفتن هیرمند، شاهرگ حیاتی سیستان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری