Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در راستای اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا، نماینده مجلس ملی قانون گذاری این کشور، نصب تندیس شهید سلیمانی را در ونزوئلا خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، "ویلیان خیل"، نماینده مجلس ملی قانون گذاری ونزوئلا روز جمعه با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: «پیشنهاد می‌کنم وقتی کشتی‌های ایرانی رسیدند، پرچم ایران و تندیس شهید سلیمانی را برای بزرگداشت ملت ایران به خاطر همبستگی آن‌ها با ونزوئلا در همه جا نصب کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام توییتری مورد استقبال شهروندان ونزوئلایی قرار گرفته و بازخورد زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
در همین حال، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا روز پنجشنبه در پیامی تلویزیونی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: به هر میزان و هر زمان آماده همکاری با ایران هستیم.
پیام رئیس جمهوری ونزوئلا، به فارسی و با سلام به مردم ایران آغاز شد.
تعمیق روابط تهران - کاراکاس، با وجود تحریم‌های غیرقانونی آمریکا در روز‌های اخیر به نگرانی و هراس کاخ سفید دامن زده و پس از حرکت کشتی‌های حامل سوخت ایران به مقصد ونزوئلا، واشنگتن نیروی نظامی به دریای کارائیب اعزام کرده است.
این اقدام آمریکا با هدف ایجاد مزاحمت برای تانکر‌های حامل سوخت ایران، با واکنش مسئولان جمهوری اسلامی ایران مواجه شد.
«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران، در نامه‌ای به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، تهدیدات غیرقانونی، خطرناک و تحریک‌آمیز آمریکا را نوعی دزدی دریایی و خطری بزرگ برای صلح و امنیت بین‌المللی دانست و تاکید کرد که آمریکا باید از زورگویی در عرصه جهانی دست برداشته و به حاکمیت قوانین بین‌المللی بویژه آزادی کشتیرانی در دریا‌های آزاد احترام بگذارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادا احترام مردم ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد