Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:55:59 GMT

جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی در اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۰۳۱

جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی در اصفهان آغاز شد

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان در گفت و گو با ایرنا محورهای این جشنواره را نماهنگ، شعر و استندآپ کمدی برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و نقاشی و دابسمش مخصوص سنین ۶ تا ۱۲ سال اعلام کرد.

سید اکبر بنی طبا با بیان اینکه ۲۰ خرداد ماه حداکثر تاریخ برای ارسال خواهد بود، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۸۱۱۲۷۴۲ در برنامه‌های روبیکا و ایتا ارسال کنند و اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تولید آثار در پورتال روابط عمومی آبفا اصفهان به آدرس pr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

abfaesfahan.ir قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: برترین تولیدات در هفته صرفه جویی آب (هفته اول تیرماه)، از طریق پرتال شرکت اعلام و به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

 مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان با بیان اینکه هر شخص مجاز به ارسال ۲ اثر در هر بخش است، اظهارداشت: تولیدات باید متناسب با شئون دینی و هویت ایرانی باشد و علاوه بر آن کپی برداری از اینترنت یا اثر شخص دیگری نباشد.

بنی طبا با اشاره به اهمیت بکارگیری فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تشویق همگان به مصرف بهینه آب، تصریح کرد: جلب مشارکت جمعی مردم بویژه آموزش به کودکان و نوجوانان برای استفاده صحیح از نعمت‌های الهی از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های چند سال اخیر شرکت آبفا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده بیشتر از فرصت پیش آمده در این ایام که اعضای خانواده به دلیل ماندن در خانه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کونا مدت بیشتری در کنار یکدیگر حضور دارند، یکی از بهترین راهکارها، انجام کارهای سرگرم کننده است، زیرا علاوه بر ایجاد فضای نشاط آور در خانواده، باعث ارتقاء سطح یادگیری، خلاقیت و مشارکت میان اعضا شده و خاطراتی شیرین و به یادماندنی از این روزها در کنار صرفه جویی در مصرف آب به یادگار خواهد گذاشت.

مصرف آب در استان اصفهان از آغاز سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل بطور متوسط ۱۸ درصد بیشتر شده و دلیل این امر شیوع ویروس کرونا و تاکید مسئولان درمانی بر شستشوی بیشتر دست‌ها و رعایت افزون‌تر مسائل بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری است.

 آبفا استان اصفهان یک میلیون و ۱۸۰ هزار مشترک دارد که حدود ۸۰۰ هزار مشترکان خانگی هستند.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب روستايی اصفهان آب و فاضلاب اصفهان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب روستايی اصفهان آب و فاضلاب اصفهان وزارت نیرو شركت آب و فاضلاب روستايی اصفهان آب و فاضلاب اصفهان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان