Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدتقی صابری در پیامی به مناسبت روز قدس اظهار داشت: اعلام روز جهانی قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار  فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، با هدف یادآوری ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم در محاصره و آواره فلسطین و ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای آزادسازی قدس شریف، نخستین قبله و سومین حرم شریف مسلمانان و ریشه‌کن کردن این رژیم جعلی و غده سرطانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغال سرزمین فلسطین، مکرر مرتکب تجاوز و جنایت وحشیانه علیه صاحبان اصلی این سرزمین شده است و این سیاست را با احداث و گسترش شهرک های صهیونیست نشین و کشتار و بی خانمان کردن بسیاری از مردم مظلوم فلسطین، هتک حرمت مسجد الاقصی، محاصره نوار غزه و ادامه آن و الحاق غیرقانونی سرزمین های جولان ادامه داده و اکنون نیز به دنبال اشغال قسمت های بزرگتری از کرانه باختری است.

وی تاکید کرد: البته باید اقدام رژیم آمریکا در حمایت از رژیم جعلی و کودک کُش صهیونیستی در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت، به عنوان مقدمه اجرای " طرح ننگین موسوم به معامله قرن" همراه با انتقال سفارت کشورش به بیت المقدس را هم به فهرست اقدامات مخرب و غیرانسانی آمریکا در همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی اضافه کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر اهمیت آزادی کامل سرزمین فلسطین به عنوان یک موضوع محوری در جهان اسلام و بر ضرورت و اتحاد دولت ها و ملت‌های مسلمان در مقابله با اشغالگری و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی تاکید کرده و معتقد است برقراری صلح عادلانه و آرامش پایدار در منطقه؛ جز از طریق حل و فصل مسائل اساسی فلسطین از جمله پایان اشغال سازمان یافته این کشور، بازگشت همه آوارگان و برگزاری همه پرسی در سرزمین‌های اشغالی با شرکت همه ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف محقق نخواهد شد.

صابری ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان، از  همه دولت ها و ملت های  اسلامی و همه آزادی خواهان و بشر دوستان جهان برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و فریاد آرمان مقدس آن دعوت کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تاجیکستان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان

یک سخنگوی دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کرد که دانشجویانی که به اشغال ساختمان‌های این دانشگاه بپردازند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک سخنگوی این دانشگاه روز سه‌شنبه در واکنش به اشغال ساختمان «همیلتون هال» توسط دانشجویان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: دانشجویانی که به اشغال ساختمان بپردازند با اخراج مواجه خواهند شد.

این سخنگو همچنین اعلام کرد دانشجویانی که تا بدین لحظه به صورت مسالمت‌آمیز دانشگاه را ترک نکرده‌اند تعلیق شده و دانشجویان ارشد از فارغ‌التحصیلی بازخواهند ماند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا ؛ بازداشت یک نامزد انتخابات به دلیل حمایت از فلسطین دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)

دیگر خبرها

  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی